جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۲
کد خبر: ۱۰۴۵۸۸
|
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
نشست نمایش و نقد انیمیشن «داستان اسباب بازی ۴»، برنده اسکار بهترین انیمیشن ۲۰۲۰ در باشگاه فیلم کودک فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات، چهارشنبه ۳۰ بهمن برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، انیمیشن «داستان اسیاب بازی ۴» یک پویانمایی آمریکایی در ژانر کمدی به کارگردانی جاش کولی است که در ژوئن سال ۲۰۱۹ منتشر شده است و موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن  سال ۲۰۲۰ شد. این انیمیشن چهارشنبه ۳۰ بهمن ساعت ۱۰ در باشگاه فیلم کودک فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

وقایع داستان اسباب‌بازی ۴ چند سال بعد از اینکه اندی، اسباب بازی‌های خود را به بانی داد، اتفاق می‌افتد. هنگامی که بانی در «کارگاه هنر و مهارت» یک اسباب بازی جدید به نام فورکی که یک قاشق است را می‌سازد، وودی و دیگر اسباب بازی‌ها با مشکل جدیدی روبرو می‌شوند و ....

باشگاه فیلم کودک فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات با حضور جمعی از کودکان ۵ تا ۶ سال تشکیل شده است و هر ماه به نمایش و نقد یک انیمیشن آموزنده توسط یک کارشناس می‌پردازد. 

این باشگاه با هدف انتقال ارزش‌های فرهنگی و پیام‌های آموزنده و تربیتی فیلم به کودکان، تقویت درک بصری، تقویت قدرت تحلیل و آنالیز موضوعات پیش روی کودکان و  تمرین به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و کارگروهی به فعالیت می‌پردازد.

فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات در تقاطع خیابان‌های جمهوری و کارگر واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902140  تماس بگیرید.
نظر شما