پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۵
کد خبر: ۱۰۴۶۹۹
|
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
به همت فرهنگسرای گلستان تولید می‌شود
مجموعه فعالیت‌های سرگرمی در منزل با عنوان «چاردیواری» به همت فرهنگ‌سرای گلستان تولید شده و در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بسته سرگرمی‌ها در منزل با اولویت فضای مجازی با عنوان «چاردیواری» تولید و تا پایان فروردین در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.

«بازی خانه» درخانه 
 
فرهنگ‌سرای گستان با تولید و انتشار محتوای آموزشی بازی‌های آپارتمانی کودکانه و خانوادگی به معرفی الگوهای جذاب و سرگرمی‌های با نشاط  در خانه پرداخته و خانواده‌های ایرانی را تشویق می‌کند تا با استفاده از این بازی‌ها زمانی را که مجبورند به دلیل شیوع ویروس کرنا در منزل بمانند به بهترین شکل سپری کنند.

جشنواره بازی‌های خانگی برگزار می‌شود

یکی دیگر از برنامه‌هایی که با اولویت فضای مجازی تهیه شده است، برگزاری جشنواره بازی‌های خانگی برای گروه سنی ۷ تا ۱۵ سال است. در این جشنواره خانواده‌ها می‌توانند از بازی‌های خانگی خود فیلمبرداری کرده و ارسال کنند تا در فضای مجازی بازنشر داده شود. بازی‌هایی که خلاقانه باشند یا در آن بازی‌های محلی شهرهای مختلف ایران معرفی شده باشد به طور ویژه داوری می‌شوند.

به نفر اول این مسابقه یک کارت هدیه یک میلیون تومانی، به نفر دوم یک کارت هدیه ۷۰۰ هزارتومانی، به نفر سوم یک کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی و همچنین یک مجموعه کتاب خواندنی و جالب به ۱۰ خانواده بعدی اهدا می‌شود. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره باید فیلم‌های خود را با زمان بندی سه تا پنج دقیقه ضبط کنند و در انتها با درج مشخصات فردی خود در واتس آپ به شماره 09025800388  یا به نشانی golestan.farhangsara8@gmail.com تا ۳۱ فرودین ارسال کنند.

دورریختنی‌های دوست داشتنی 

یکی دیگر از فعالیت‌هایی که در زمان شیوع ویروس کرونا و در خانه ماندن می‌تواند اوقات فراغت فرزندان را به خوبی پرکند، ساخت اسباب بازی، وسایل سرگرمی و کاربردی از دورریختنی‌هاست که به افزایش خلاقیت و مهارت افزایی فرزندان کمک می‌کند. به همین منظور فرهنگ‌سرای گلستان کلیپ‌هایی را تولید کرده است که در آن به آموزش استفاده از دورریختنی‌های منزل و ساخت وسایل مورد نیاز و کاربردی می‌پردازد.

«باهم درکنار هم» عکاسی کنیم 

استفاده از هنر عکاسی در این روزها دیگر فعالیتی است که علاوه بر سرگرمی به افزایش سواد بصری ما کمک می‌کند به همین منظور شما می‌توانید از فرزندانتان حین کمک به اعضاء خانواده و همکاری آنها در فعالیت‌هایی همچون؛ آشپزی، نظافت، شستن ظروف، باغبانی و... عکس گرفته و برای ما ارسال کنید.

شما می‌توانید ۳ تا ۵ عکس از فعالیت‌های خود را در واتس آپ به شماره 09025800388  یا به نشانی golestan.farhangsara8@gmail.com تا ۳۱ فروردین ارسال و در این مسابقه شرکت کنید.

نفر اول این مسابقه یک اسباب بازی ۵۰۰ هزارتومانی، نفر دوم یک اسباب بازی ۳۰۰ هزارتومانی، نفر سوم یک اسباب بازی ۲۰۰ هزارتومانی و پنج نفر بعدی یک اسباب بازی ۱۰۰ هزارتومانی دریافت می‌کنند.
 

نظر شما