جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۰۵۸۱۸
|
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
رییس فرهنگسرای رضوان در گفتگویی به تشریح برنامه‌ها و دغدغه های این فرهنگسرا از زمان حضور خود تاکنون پرداخت . وی رفع محرومیت و محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار در اطراف بهشت زهرا (س) و اجرای برنامه های فرهنگی-هنری در این روستاها را از جمله دغدغه هایش برشمرد.
رییس فرهنگسرای رضوان : آموزش و اشتغالزایی در مناطق حاشیه بهشت زهرا(س) از جمله دغدغه های این فرهنگسراست
فریده صاعلی مدیر فرهنگسرای رضوان  ، تحصیلات خود را در دانشگاه  تا مقطع کارشناسی ارشد برنامه ریزی فرهنگی و در حوزه تا سطح دو انجام داده است. وی از سال ۷۶ در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مشغول به فعالیت شده و در ستاد و مناطق سازمان در پست های معاونت و مدیریت از جمله ریاست فرهنگسرای امام خمینی (ره) مشغول به انجام خدمت بوده است. 

صاعلی در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری-تحلیلی فرهنگ و هنر در خصوص فعالیتهای فرهنگسرای رضوان گفت :  فرهنگسرای رضوان تاکنون با توجه به ماموریت و اهدافش که خدمت رسانی در زمینه شهدا ،خانواده های محترم شهدا، مرگ آگاهی و فلسفه نگرش به مرگ و شهادت است،  برنامه های مختلف فرهنگی هنری  در این زمینه ها داشته وهمچنان ادامه دارد. 

از جمله برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد عروج شهدا ، نشست های تخصصی با موضوع شهدا   ، همایش عمومی و همچنین ویژه برنامه های دیگری از جمله دیدار با خانواده های معظم شهدا تحت عنوان تماشای سرو و برنامه سفرآسمانی ، ویژه برنامه آشنایی با شهدا و سیره زندگی ایشان ، هم عهدی با شهدا ، فال و راز شهدایی و... را برگزار می کند.

مدیر فرهنگسرای رضوان در ادامه در خصوص فعالیت جدیدی که از زمان حضور ایشان  در این فرهنگسرا صورت گرفته اظهار کرد:  بحث ورود به روستاهای اطراف بهشت زهرا (سلام الله علیها) و برگزاری برنامه های مختلف مذهبی ، فرهنگی، هنری و اجتماعی همراه با برپایی  دوره های مختلف آموزشی و اشتغال زایی و کمک به نیازمندانی که در این مناطق شناسایی شده اند، از جمله اقداماتی است که در دوران تصدی ایشان به عنوان مدیر فرهنگسرا شکل گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به  اولویت ها و دغدغه های خود اشاره کرد و افزود : انجام ماموریتهای سازمان  فرهنگی هنری شهرداری تهران  در راستای اهداف و سیاستها همواره برای من در اولویت بوده و رفع محرومیت و محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار در اطراف بهشت زهرا (سلام الله علیها) و اجرای برنامه های فرهنگی-هنری  در این روستاها از جمله دغدغه های من در این سالهای اخیر بوده است. 
صاعلی در پایان این گفتگو در خصوص ویژه برنامه های فرهنگسرای رضوان به مناسبت بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) عنوان کرد: با توجه به شرایط کنونی و شیوع کرونا برنامه های ویژه ارتحال امسال در فضای مجازی خواهد بود. این ویژه برنامه ها شامل : سخنرانی حجت الاسلام اسماعیلی پیرامون سبک زندگی امام(ره) ، نمایشگاه عکس ، فتوکلیپ بیانات و اشعار امام(ره) ، زیارت مجازی گلزار شهدا و روایتگری و . . . خواهد بود.

مطالب مرتبط
نظر شما