جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۴
کد خبر: ۱۰۹۹۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
ویژه‌برنامه‌های فرهنگ‌سرای خاتم(ص) به مناسبت هفته دفاع مقدس اعلام شد
رییس فرهنگ‌سرای خاتم(ص) از اجرای ویژه‌برنامه «ستاره‌باران» در قالب ۴۰ برنامه روایتگری در مناطق مختلف شهر تهران به مناسبت چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سید احمد موسوی رییس فرهنگ‌سرای خاتم(ص) از اجرای ویژه‌برنامه «ستاره‌باران» در قالب ۴۰ برنامه روایتگری در مناطق مختلف شهر تهران به مناسبت چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس خبر داد و گفت: مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ به عنوان دبیرخانه این برنامه تعیین شده است. برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس آغاز می‌شود و به مدت ۱۰ روز با چهار اجرا در هر روز برگزار خواهد شد.

وی افزود: این برنامه در ذیل بسته برنامه‌های «شهر پرستاره» در هفته دفاع مقدس تعریف شده و همراه با ویژه‌برنامه «بلندا» شامل چهارپایه خوانی به مناسبت محرم و صفر با همکاری مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۷ در مناطق مختلف اجرا می‌شود. در هر منطقه قبل از اجرای چهارپایه خوانی ویژه محرم و صفر، راویان دفاع مقدس به روایت خاطره‌ها و حماسه‌های رزمندگان می‌پردازند.

رییس فرهنگ‌سرای خاتم(ص) همچنین با اشاره به اجرای برنامه «چهل چراغ» اظهار کرد: در این برنامه از دو مادر شهید چشم به راه در جوار مزار دو شهید گمنام بوستان ۱۷ شهریور منطقه ۱۸ تجلیل می‌شود. 

موسوی از تولید ۲۸ محصول چندرسانه‌ای توسط مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ خبر داد و افزود: این محصولات در قالب پادکست، ویدئوکلیپ، پوستر و... در فضای مجازی منتشر می‌شود. همچنین هفت محصول با عنوان «با این ستاره‌ها» به مناسبت هفته دفاع مقدس تولید شده که هر روز منتشر خواهد شد.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۸ با اشاره به تهیه بسته کلیپ‌های «محرم در جبهه‌ها» اظهار کرد: این کلیپ‌ها شامل تصاویری از عزاداری حسینی رزمندگان است که در هفت روز هفته دفاع مقدس در فضای مجازی منتشر می‌شود.

وی همچنین از برگزاری نگارگذر با عنوان «یاد شقایق‌ها» شامل تابلوها و تصاویر برگزیده دوران دفاع مقدس در محل فرهنگ‌سرای خاتم(ص) خبر داد و گفت: شهروندان گرامی می‌توانند از ۳۱ شهریور تا ۹ مهر به صورت حضوری یا از طریق مشاهده صفحه اینستاگرام farhangsara_khatam از برنامه‌های مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ به مناسبت هفته دفاع مقدس استفاده کنند.

نظر شما