پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۹
کد خبر: ۱۱۰۰۲۹
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و شب شهادت حضرت رقیه(س)، ویژه‌برنامه «چهل‌چراغ» سه‌شنبه یکم مهر ماه بعد از نماز مغرب و عشا در جوار مزار شهدای گمنام بوستان نارنج منطقه ۱۴ برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و شب شهادت حضرت رقیه(س)، ویژه‌برنامه «چهل‌چراغ» سه‌شنبه یکم مهر ماه بعد از نماز مغرب و عشا  به همت فرهنگ‌سرای اخلاق در جوار مزار شهدای گمنام بوستان نارنج منطقه ۱۴ برگزار می‌شود. این برنامه با حضور مسئولان فرهنگی و خانواده شهدا و با مشارکت شهرداری منطقه ۱۴، اداره اوقاف و امور خیریه جنوب شرق تهران و ناحیه مقاومت شهید محلاتی برگزار می‌شود.  

تکریم مادر چشم به راه فاطمه زهره‌وند مادر شهید جاویدالاثر علی سرجوقیان، سخنرانی جواد منصوری کارشناس مسائل سیاسی با موضوع شبهات جنگ، تجلیل از میلاد عرفان‌پور شاعر آیینی و انقلابی و سخنرانی مهدی چمران رییس سابق شورای اسلامی شهر تهران از بخش‌های برنامه «چهل‌چراغ» است. 

مداحی مداح اهل بیت کربلایی حمید نیکوکرداران و برپایی ایستگاه فروش کتاب‌های دفاع مقدس با تخفیف ۳۰ درصد و اهدای پلاک هم‌عهدی با شهدای گمنام از دیگر بخش‌های این برنامه است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود. 

بوستان نارنج در بلوار ابوذر، بلوار پاسدار گمنام واقع شده است. 
نظر شما