جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۱۰۳۰۴
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
ویژه‌برنامه شهر پرستاره(چهل چراغ) همراه با تجلیل از خانواده شهید جاویدالاثر دفاع مقدس عبدالعلی نیک پور در کنار مزار شهدای گمنام واقع در بوستان پروین اعتصامی منطقه ۱۸ برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، داود حشمی رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون با اشاره به ویژه‌برنامه چهل چراغ  با شعار «آسمان شهر ما با این ستاره‌ها روشن است» بیان کرد: نام دفاع مقدس برگرفته از هشت سال دورانی است که رزمندگان اسلام جانانه با نثار خون در برابر دژخیمان بعثی برای دفاع از میهن اسلامی ایستادند و دفاع کردند.

حشمتی اظهار کرد: چهل چراغ ویژه‌برنامه‌ای است که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس، ۹ مهر در بوستان پروین اعتصامی منطقه ۱۸ با اجرای  آقای پناهی و روایتگری سیدعباس بهادراجرا می‌شود.

رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون گفت: ویژه‌برنامه چهل چراغ با حضورخانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس ازساعت ۱۶تا ۱۸ همراه با نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، میزاهدای پلاک هم عهدی با شهدا،سخنرانی ، مداحی و پرسش و پاسخ در مورد شبهات جنگ میزبان شهروندان است.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از این برنامه  می‌توانند روز چهارشنبه ۹ مهر به بوستان پروین اعتصامی به نشانی مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 66029060 تماس بگیرند.

 

مطالب مرتبط
نظر شما