جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۴
کد خبر: ۱۱۲۰۲۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
مسابقه فرهنگی «همیار کوچک» در راستای فرهنگ‌سازی کودکان و همراهی بیشتر خانواده‌ها در رعایت پروتکل‌های بهداشتی به همت فرهنگ‌سرای هنگام برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای هنگام در راستای ترویج قانون مداری، حقوق شهروندی و احترام به هم نوع از سنین کودکی و همچنین همراهی بیشتر خانواده‌ها در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مسابقه فرهنگی «همیار کوچک» را در دو بخش خوانش شعر همیار کوچک توسط کودکان و ارسال آن به دبیرخانه برنامه و مسابقه جورچین در فضای مجازی برگزار می‌کند. 

در بخش خوانش شعر، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت فرهنگ‌سرای هنگام متن شعر را دریافت کنند و ویدئوهای خواندن این شعر توسط کودکان را به شماره 09028406084 در پیام‌رسان واتساپ ارسال کنند. 

همچنین در بخش مسابقه جورچین، کودکان ۵ تا ۹ سال می‌توانند به کمک والدین خود به سایت فرهنگ‌سرای هنگام به نشانی hengam.farhangsara.ir مراجعه کنند و با کلیک بر روی پوستر همیار کوچک در مسابقه شرکت کنند.

علاقه‌مندان تا ۲۵ آذرماه فرصت دارند در مسابقه شرکت کنند و با پایان مسابقه در ۳۰ آذرماه، به ۲۰ نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایز نقدی اهدا می‌شود.
نظر شما