پنجشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ساعت : ۰۴:۵۷
کد خبر: ۱۱۲۷۲۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 صورت گرفت
مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 مجموعه استوری "عرصه تلاش" را به مناسبت هفته پژوهش با برند"رهنما" تولید و منتشر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ  وهنر، مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 مجموعه استوری "عرصه تلاش" را به مناسبت هفته پژوهش با برند"رهنما" تولید و منتشر کرد.

این استورهای 15 ثانیه ای با رویکرد اهمیت پژوهش و فناوری در تحقق جهش تولید و با تصاویری مرتبط با تحقیق و پژوهش در فضای مجازی منتشر شده است.

هم چنین کلیپ هایی با محتوای اهمیت و جایگاه پژوهش با استناد به بیانات مقام معظم رهبری از سوی مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 تولید و منتشر شد.

این محصولات در صفحه اینستاگرام فرهنگسرای خاتم(ص) به نشانی farhangsara_khatam و صفحه اینستاگرام خانه فرهنگ امام علی (ع) به نشانی kh_farhang_emamali قابل مشاهده است.

نظر شما