جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۴
کد خبر: ۱۱۲۷۴۱
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
فرهنگ‌سرای ولا با همکاری سایر فرهنگ‌سراهای تهران مسابقه بزرگ «دنیای زیبای من» را برگزار می‌کند. کودکان و نوجوانان می‌توانند با موضوع «جهان خالی از بدی‌ها» نقاشی‌های خود را کشیده و عکس اثر خود را تا 15 اسفند ماه ارسال کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، محسن دستمالچی رییس فرهنگ‌سرای ولا از برگزاری مسابقه بزرگ «دنیا زیبای من» خبر داد و گفت: این مسابقه با هدف تصویرسازی کودکان و نوجوانان از دنیای خالی از هر گونه بدی به عنوان نمادی از زمان ظهور حضرت صاحب‌الزمان(عج) اجرا می‌شود.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۰ اضافه کرد: کودکان و نوجوانان تا ۱۵ سال می‌توانند با موضوع «جهان خالی از بدی‌ها» نقاشی‌های خود را کشیده و عکس اثر خود را در نرم‌افزار واتساپ به شماره ۰۹۰۳۵۷۹۴۰۶۳ ارسال کنند یا در فرهنگ‌سرای مجازی به نشانی https://majazi.farhangsara.ir  و صفحه اینستاگرام به نشانی velafarhangsara بارگذاری کنند. 

دستمالچی با اعلام اینکه جوایز ارزنده‌ای شامل دوچرخه، تبلت و جوایز نقدی برای این مسابقه در نظر گرفته شده، اظهار کرد: مصطفی رحماندوست، محمدرضا سرشار و کمیل کریمی داوران این مسابقه خواهند بود.

رییس فرهنگ‌سرای ولا در پایان ضمن دعوت از کودکان و نوجوانان برای شرکت در مسابقه، مهلت ارسال آثار را ۱۵ اسفند ماه اعلام کرد و گفت: در کنار مسابقه نقاشی، افراد علاقه‌مند می‌توانند قصه نقاشی کشیده شده را با صدای خود ضبط کنند و به نشانی‌های مجازی اعلام شده ارسال کنند.
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی شهرری، میدان نماز، فرهنگ‌سرای ولا مراجعه کنند یا با شماره ۳۳۳۸۰۳۰۳ تماس بگیرند. 

نظر شما