پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۱۰
کد خبر: ۱۱۳۴۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
مسابقه کتابخوانی «مالک زمان» ویژه اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از سوی فرهنگ‌سرای خاوران برگزار می‌شود.
مسابقه کتابخوانی«مالک زمان» برگزار می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، اسماعیل قضات‌لو رییس فرهنگ‌سرای خاوران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی بیان کرد: این مسابقه برگرفته از کتاب «مالک زمان» است که بیش از ۵۰ داستان زیبا از زندگی و مجاهدت‌های سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و داستان‌هایی از مالک اشتر را در خود جای داده است.

رییس فرهنگ‌سرای خاوران ادامه داد: امیرالمؤمنین(ع) در نهج‌البلاغه توصیه‌های مهمی به فرمانده سپاه خود، مالک اشتر کرد که محدود به مکان و زمان خاصی نبود. در زمان ما هم مالک اشتر دیگری پا به عرصه نهاد و توصیه‌های مولای زمان را عملی کرد که در کتاب مالک زمان، زندگی این دو بزرگوار با هم تطبیق داده شده است.

وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند تا ۱۲ بهمن ماه از طریق این لینک https://formaloo.com/adqz7  به سوالهای مسابقه دسترسی داشته باشند و پاسخ‌های خود را به شماره پیامک ۲۰۰۰۱۸۳۷۱۵ ارسال کنند.

قضات‌لو با بیان اینکه خرید کتاب با تخفیف امکان پذیر است، بیان کرد: علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق درگاه‌های تلفنی ۰۹۹۱۳۰۹۲۹۴۲ و ۳۳۷۱۷۷۵۱ برای خرید اقدام کنند.

وی بیان کرد: پنج جایزه نقدی ۲۰۰ هزار تومانی و تابلوهای کاشی نفیس به ۵ نفر از افرادی که بالاترین امتیاز را کسب کنند، تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: قرعه کشی پانزدهم بهمن ماه همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) به صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای خاوران به آدرس farhangsara.khavaran برگزار می‌شود و جوایز، ۲۲بهمن ماه ارسال می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگ‌سرای خاوران واقع واقع در خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد مراجعه کنند و با شماره تلفن ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس بگیرند.



نظر شما