جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۱
کد خبر: ۱۱۵۴۸۲
|
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
رویدادهای به‌هم‌رسانی استارتاپ‌ها با شتاب‌دهنده‌ها موسوم به «پیوند» صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری بنیاد سپهر وابسته به سازمان تبلیغات در حوزه صنایع فرهنگی از خرداد امسال برگزار می‌شود.
برگزاری رویدادهای «پیوند» صندوق نوآوری و شکوفایی صنایع فرهنگی
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر،  صندوق نوآوری و شکوفایی، رویدادهای به‌هم‌رسانی استارتاپ‌ها با شتابدهنده‌ها موسوم به "پیوند" صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری بنیاد سپهر انقلاب اسلامی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی، در حوزه صنایع فرهنگی از خرداد سال جاری برگزار خواهد شد.

صندوق نوآوری و شکوفایی که همیشه تلاش کرده است خدمات و حمایت‌های متنوعی متناسب با نیازهای شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها در مراحل مختلف چرخه عمرشان ارائه کند، در همین راستا برای اینکه به تیم‌ها و شتابدهنده‌ها کمک شود تا راحت‌تر همدیگر را پیدا کنند و وارد یه بازی برد ـ برد بشوند، رویدادهایی به نام «پیوند» را برگزار می کند.

به گزارش مهر،در همین راستا قرار است برخی از رویدادهای پیوند با هدف بهم‌رسانی فعالان حوزه‌های مختلف صنایع فرهنگی با مجموعه‌های توسعه‌دهنده کسب و کارهای فرهنگی همانند مراکز نوآوری، شتابدهنده‌ها، فرشتگان سرمایه‌گذاری و تهیه‌کنندگان ارشد فرهنگی به این موضوعات اختصاص یابد تادر آن، ایده‌ها و طرح‌های نوین فرهنگی به توسعه‌دهندگان کسب و کارهای فرهنگی ارائه شوند.

این سلسله رویدادها در بنیاد سپهر انقلاب اسلامی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی با عنوان"فرنو (به معنی رویدادهای فرهنگی نوین)" پیگیری می شود و به دنبال ایجاد زمینه مناسب برای شکل‌دهی مشارکت مالکیت معنوی ایده‌ها و طرح‌های فرهنگی بین فعالان فرهنگی و توسعه‌دهندگان کسب و کارهای فرهنگی برای سامان ‌دادن به ایجاد کسب و کارهای بازارپردازی فرهنگی است.

این رویدادها با محوریت حوزه‌های فرهنگی شامل شخصیت‌پردازی، بازی‌های ویدئویی و کتاب‌های تعاملی، بازی، اسباب‌بازی و عروسک، پویانمایی و وب‌سریز و نوشت‌افزار از خرداد ماه 1400 برگزار خواهد شد.

توسعه‌دهندگان کسب و کارهای فرهنگی با حضور در این سلسله رویدادها و بهره‌مندی از خدمات حمایتی و مربی‌گری، مدل کسب و کار بازارپردازی فرهنگی را مطابق با اصول استاندارد آماده‌سازی کرده و خود را برای یک رقابت فشرده و سنگین برای حضور در جشنواره بازارپردازی تهران و جذب سرمایه و مشارکت اقتصادی آماده می‌کنند.

نظر شما