پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۳۱
کد خبر: ۱۱۵۶۰۷
|
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
در سومین اجرا از ویژه‌برنامه «با رهروان سحر»، جمعی از پاکبانان منطقه ۱۳، در دومین شب از لیالی قدر، مهمان سحری فرهنگ‌سرای امید خواهند شد.
سومین اجرای «با رهروان سحر» در شب شهادت امام علیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ویژه‌برنامه «با رهروان سحر» ویژه برنامه‌ای جهت پذیرایی از نیروهای خدمت‌رسان شهر تهران در ماه مبارک رمضان است که به دبیری فرهنگ‌سرای امید در سراسر مناطق ۲۲گانه شهر تهران برگزار می‌شود. 

این برنامه با هدف ترویج فرهنگ اطعام روزه‌داران و نهادینه شدن این سنت پسندیده با کمک خیرین برای ششمین سال پیاپی به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ برپا می‌شود.

از آنجا که گروه‌هاي خدماتی گسترده‌ای نظیر کارکنان بیمارستان‌ها و اورژانس، پاكبانان، نيروی انتظامی، آتش‌نشان‌ها و ... از افطار تا سحر مشغول خدمت‌رسانی بی‌وقفه به شهروندان پایتخت هستند، ویژه‌برنامه «با رهروان سحر» به منظور تقدیم وعده سحری به این خدمت‌گزاران برنامه‌ریزی شده است.

در این برنامه، وعده‌های سحری که با مشارکت شهروندان و بانیان خیر تهیه شده است، با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت بسته‌بندی شده در مراکز خدماتی نظیر کلانتری‌ها، آتش‌نشانی‌ها، بیمارستان‌ها و اورژانس و همچنین پاکبانان توزیع خواهد شد.

اولین اجرای این برنامه همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی برگزار شد و حالا در سومین اجرا از ویژه‌برنامه «با رهروان سحر»، فرهنگ‌سرای امید میزبان جمعی از پاکبانان عزیز منطقه ۱۳ در شب شهادت مولای متقیان، امام علی (ع) خواهد بود. این برنامه همزمان با دومین شب از لیالی قدر و با تقدیم وعده سحری به پاکبانان برگزار می‌شود. علاوه بر این، مراسم معنوی قرائت دسته‌جمعی دعای فرج برای تعجیل در ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و دعای سحر در این ساعات بافضیلت برگزار می‌شود.
مطالب مرتبط
نظر شما