جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۰
کد خبر: ۱۱۶۳۸۱
|
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
ویژه‌برنامه «دختران خورشید» از ۱۹ تا ۲۱ خرداد به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) به همراه تقدیر از ۱۲۰ کودک معلول، در محوطه باز فرهنگ‌سرای بهمن برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ویژه‌برنامه «دختران خورشید» از ۱۹ تا ۲۱ خرداد از ساعت ۱۷ تا ۲۱:۴۵ به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) به همراه تقدیر از ۱۲۰ کودک معلول، در محوطه باز فرهنگ‌سرای بهمن برگزار می‌شود. این برنامه مناسبتی با همکاری کانون‌های مردمی این فرهنگ‌سرا و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا اجرا خواهد شد. 

برگزاری مسابقه نمادین دوچرخه‌سواری با حضور ۱۲۰ کودک معلول ذهنی، اوتیسم و سندروم داون، به همراه اهدای هدایایی به رسم یادبود از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۶ به این کودکان، از بخش‌های اصلی این ویژه‌برنامه است.

برپایی غرفه‌های ورزشی شامل؛ طناب‌زنی، بسکتبال، بدمینتون، فوتبال دستی، تیراندازی با کمان و تفنگ بادی، دارت، تنیس روی میز، ژیمناستیک و کاتای رزمی، برپایی غرفه‌های فروش محصولات تولیدی اعضای کانون‌های این فرهنگ‌سرا از جمله؛ بدلیجات دخترانه، صنایع دستی، ادویه‌جات سنتی، وسایل نجوم و... و برپایی غرفه‌های فرهنگی به همراه آموزش رایگان شامل؛ معرق، ساخت ساز سنتی کمانچه و قانون، خلاقیت کودک، سفالگری و دهکده زبان از جمله برنامه‌های متنوع این فرهنگ‌سرا به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) است که با محوریت خانواده در منطقه ۱۶ برگزار می‌شود.

اجرای نمایش با هنرمندی اعضای گروه هنری حنانه، اجرای مسابقه حضوری به همراه اهدای جوایز و تقدیر از سحر فخری (فرزند شهید مدافع سلامت) از قسمت‌های اصلی بخش استیج این ویژه‌برنامه مناسبتی است.

علاقه‌مندان برای حضور در ویژه‌برنامه «دختران خورشید» می‌توانند به فرهنگ‌سرای بهمن به نشانی انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفائی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۳۰۴۱۳۸ تماس بگیرند.

مطالب مرتبط
نظر شما