چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۲
کد خبر: ۱۱۶۵۰۰
|
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
همایش دو روزه توان‌افزایی با عنوان «چگونه مادری کنم؟» به منظور افزایش شناخت و مهارت‌های مادری به همت فرهنگ‌سرای خانواده به صورت مجازی و حضوری (با رعایت پروتکل‌های بهداشتی) برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همایش دو روزه توان‌افزایی با عنوان «چگونه مادری کنم؟» به منظور افزایش شناخت و مهارت‌های مادری به همت فرهنگ‌سرای خانواده به صورت مجازی و حضوری (با رعایت پروتکل‌های بهداشتی) برگزار می‌شود. این همایش با حضور کارشناسان مجرب و سرشناس روانشناسی از جمله ثریا علوی نژاد (دکتری روانشناسی) و سید محسن فاطمی (فوق دکترای روانشناسی از دانشگاه هاروارد امریکا و عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی) به بررسی موضوعاتی چون «ایجاد دلبستگی مادرانه و بهترین سبک فرزندپروری» و «آثار روانشناختی پاسخگویی عاطفی مادر به کودک» اختصاص دارد. 

«چگونه مادری کنم؟» به همت فرهنگ‌سرای خانواده و با همکاری موسسه آموزش شهر روز دوشنبه ۲۴ خرداد با نشست ثریا علوی نژاد (حضوری و مجازی) آغاز می‌شود و تا روز سه‌شنبه ۲۵ خرداد ساعت ۱۰ صبح با نشست سید محسن فاطمی (مجازی) ادامه دارد. 

تماشای پخش زنده در صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای خانواده به نشانی Farhangsara_khanevade  امکان‌پذیر است و لینک وبینار آموزشی به نشانی  https://online.shahramookht.ir/ch/miz-family  در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.  

متقاضیان برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۸۸۷۰۶۸۶۸ و ۰۹۲۲۴۲۶۵۶۸۹ (فرهنگ‌سرای خانواده) تماس بگیرند.

فرهنگ‌سرای خانواده در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق واقع شده است. 

نظر شما