چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۳۶
کد خبر: ۱۲۱۸۴۵
|
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
رییس سازمان فرهنگی هنری در جلسه شورای مدیران عنوان کرد:
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در صد و یکمین نشست شورای مدیران این سازمان که دوشنبه ۲۷ دی ماه در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار شد، از تلاش‌های همکاران سازمان فرهنگی هنری تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، صد و یکمین نشست شورای مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دوشنبه ۲۷ دی ماه در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار شد. 

در این نشست حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری ضمن تشکر از همکاران فرهنگ‌سرای فردوس برای میزبانی شورای مدیران گفت: سازمان فرهنگی هنری نعمات فراوان و توانایی‌های بسیار زیادی دارد که باید خداوند را به خاطر آن شکر کنیم. فرهنگ تقدیر را فراموش کرده‌ایم، ولی باید آن را توسعه دهیم. 

وی ادامه داد: سازمان فرهنگی هنری خلاق و آفریننده بسیاری از جریان‌های فرهنگی کشور بوده است. کارهای کوچک می‌تواند تاثیرات بزرگ بگذارد و باید در هر لحظه به وظیفه خود عمل کنیم. فرهنگ اخلاقی ما تاکید دارد که کارهای خوب را ببینیم و بگوییم.

حجت‌الاسلام امرودی با اشاره به نشست صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر تمام‌قد پشت سازمان فرهنگی هنری ایستادند و باید از آنها تقدیر و تشکر کنم. این نتیجه تلاش‌های بی‌وقفه همه همکاران سازمان است. همکاران ما دارند دیده می‌شوند و تک‌تک کارهای مجازی که تولید می‌شود، بازتاب دارد. بنابراین کارکنان سازمان نمره قبولی می‌گیرند و از همه آنها سپاسگزارم. 

وی حفظ این جایگاه را کار سختی دانست و افزود: توقع از سازمان فرهنگی هنری به شدت بالا رفته و لازمه حفظ این جایگاه، تواضع و کار بیشتر است. البته نباید به وضع موجود هم راضی باشیم و باید در مسیر رشد بیشتر حرکت کنیم. 

رییس سازمان فرهنگی هنری درباره بودجه این سازمان گفت: بر اساس لایحه بودجه شهرداری تهران، بودجه سازمان محقق خواهد شد و انشالله سال آینده مشکلات مالی کمتر خواهد بود. تقویت امید بین همکاران مأموریت مهمی است که شما بر عهده دارید. نه فقط همکاران، بلکه باید امید را در بین همه شهروندان ایجاد کنیم.

وی اضافه کرد: ایجاد گویش واحد مدیریت شهری، اتفاق مهمی است که در حال وقوع است. رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با ادبیاتی از سازمان فرهنگی هنری دفاع کرد که خودمان هم این ادبیات را به کار می‌بریم. باید ارتباط با اعضای شورا را در دستور کار قرار دهیم و در برنامه‌های فرهنگی و هنری از آنان دعوت کنیم. 

حجت‌الاسلام امرودی بر احیای برنامه‌های موفق گذشته تاکید کرد و گفت: سازمان فرهنگی هنری با برنامه‌هایی مانند «یاد یار مهربان»، «باز باران» و جشنواره‌های فیلم و تئاتر «شهر» شناخته می‌شود و باید در اجرای دوباره چنین برنامه‌هایی اهتمام داشت. 

وی در پایان گفت: مدیریت دانش باید تجربه عملکرد موفق سازمان فرهنگی هنری در دوران کرونا را به ثبت برساند تا تجربه‌ای برای آینده باشد. سازمان فرهنگی هنری در حال فاصله گرفتن از مراسم زدگی و حرکت به سمت کارهای تخصصی است. سازمان امروز یک هویت صنفی دارد و این خیلی مهم است. به عنوان مثال در نماز جمعه هفته گذشته، خطیب جمعه در خطبه‌ها از اجرای برنامه «فرهنگ‌سرای منتظر» تقدیر کرد.

در پایان این نشست، علیرضا زندوکیلی معاون هنری سابق سازمان تکریم شد و امیرحسین سمیعی حکم سرپرستی این معاونت را دریافت کرد. همچنین با تقدیر از زحمات حسین هوشیار، احمد زارعی جانشین وی در مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ و فرهنگ‌سرای تهران و با تقدیر از زحمات رحیم خاکی، سعید زکی‌لو جانشین وی در فرهنگ‌سرای قرآن شد. حمید نوری نیز حکم خود را به عنوان مشاور رییس سازمان فرهنگی هنری دریافت کرد.
مطالب مرتبط
نظر شما