شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۶
کد خبر: ۱۲۳۷۶۷
|
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
دبیرخانه نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری اعلام کرد مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۸ اردیبهشت‌ماه تمدید شد.
تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «شعر نیکوکاری»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر از جشنواره ملی شعر نیکوکاری، علاقه‌مندان می‌توانند در چهار محور: «همدلی، همیاری و یاریگری»، «پرداختن به مصادیق نیکوکاری»، «آسیب‌های اجتماعی» و «نیکوکاری در قرآن و سیره اهل بیت(ع)» آثار خود را در قالب شعر کلاسیک، شعر سپید و نیمایی، شعر کوتاه(رباعی و دوبیتی)، ترانه و شعر محاوره و شعر کودک و نوجوان تا ۲۸ اردیبهشت‌ماه به آدرس اینترنتی adab.kheir.ir ارسال کنند.

ایسنا افزود: این جشنواره که اختتامیه آن خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد، در هر بخش(به جز شعر کوتاه) به نفر اول مبلغ ۴۰ میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره، نفر دوم، ۳۰ میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره و نفر سوم، ۲۰ میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره تعلق می‌گیرد. همچنین مبلغ ۵ میلیون ریال برای هر شعر برگزیده در بخش شعر کوتاه تعیین شده است.

 نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری به همت مرکز فرهنگ نیکوکاری(وابسته به بنیاد خیریه آلاء) و با مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی، مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) و معاونت فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

  مراسم افتتاحیه این جشنواره سوم بهمن‌ماه سال گذشته با حضوری جمعی از چهره‌های فرهنگی و ادبی و اصحاب رسانه در سالن مهر حوزه هنری انقلاب اسلامی گشایش یافت و تاکنون در راستای این جشنواره، چهار محفل شعر نیکوکاری در شهرهای قم، کرمان، رشت و مشهد برگزار شده است.
نظر شما