جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۱
کد خبر: ۱۲۵۲۲۷
|
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
همزمان با آغاز اوقات فراغت تابستانی، باشگاه کتابخوانی "چرخ نیلوفری" ویژه کودکان و نوجوانان ، پنج شنبه نهم تیرماه در کتابخانه اخلاق راه اندازی می شود.
راه اندازی باشگاه کتابخوانی به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، کودکان و نوجوانان در باشگاه "چرخ نیلوفری" ، شیوه بحث و گفتگو، مشارکت و تفکر انتقادی را می آموزند و با ایجاد انگیزه و شوق، بچه ها را به سمت مطالعه می کشانند و از بچه ها، افرادی صاحب نظر، اهل فکر و یک کنشکر فعال می سازد.
 معرفی کتب برگزیده، آموزش مهارتهای مطالعه، خوانش کتاب به انتخاب کودکان و نوجوانان، پرورش خلاقیت کودکان با هنر پانتومیم، تقویت استقلال و قدرت تحلیل فکری-انتقادی، تشویق به مطالعه و ارتباط به افراد کتابخوان و برجسته ادبی، مشارکت در کار گروهی و تشویق افراد به نویسندگی  از برنامه های باشگاه کتابخوانی چرخ نیلوفری است.
باشگاه در دو رده سنی 7 تا 10 ساله و 11 تا 15 ساله عضو می پذیرد و خانواده ها می توانند با ارائه یک قطعه عکس 4×3 و تصویر شناسنامه فرزندان خود، آنها را به عضویت باشگاه درآورند و اولین جلسه نیز ، پنج شنبه نهم تیرماه در کتابخانه اخلاق برگزار شد.
باشگاه کتابخوانی چرخ نیلوفری در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار در کتابخانه اخلاق فعالیت می کند و شماره تلفن 33312303 و شماره واتساپ 09194990944 آماده پاسخگویی به سوالات خانواده ها است.
نظر شما