شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۳
کد خبر: ۱۲۵۲۵۷
|
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
ویژه برنامه تابستانی برای کودکان و نوجوانان
فرهنگسرای امید در فصل تابستان ویژه برنامه «یکشنبه‌های شادی» را برگزار می‌کند تا فضایی شاد و مفرح برای کودکان و نوجوانان به ارمغان بیاورد. ‌
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای امید، تابستان، فصل شادی و فراغت از تحصیل برای کودکان و نوجوانان است. پایان یک سال تحصیلی و امتحانات فرصت مغتنمی است تا بتوانند لحظات بیشتری را در کنار خانواده سپری کرده و به استراحت بپردازند.‌
فرهنگسرای امید همزمان با فرارسیدن فصل تابستان به منظور ایجاد شادی و تقویت حس امید، برنامه‌های شاد و مفرح متعددی را برای شهروندان تدارک دیده است تا بتوانند از اوقات فراغت خود به بهترین نحو استفاده کرده و تجربه سرگرمی های ساده اما سالم را داشته باشند.
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ در این ایام ویژه برنامه «یکشنبه‌های شادی» را که متشکل از برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی است برگزار می‌کند.
در این برنامه ایستگاه‌های مختلفی تدارک دیده شده است که در آنها برنامه‌هایی نظیر نقاشی روی پارچه، ساخت کاردستی، بازی‌های فکری، مسابقات طناب‌کشی، شعر و قصه و ... برگزار می‌شود.
براساس این گزارش، این ویژه برنامه هر هفته در روزهای یکشنبه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در محل بوستان سیمرغ مجاور فرهنگسرای امید برگزار می‌شود. از شهروندان محترم منطقه ۱۳ و سایر مناطق دعوت می‌شود تا همراه با خانواده‌های خود در این ویژه برنامه شاد و مفرح حضور داشته باشند.
انتهای پیام/
نظر شما