جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۸۳۶۲
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
مدیریت تحقیقات توسعه‌ای در آموزش هنر معاونت پژوهشی فرهنگستان هنر دوره «مربیگری آموزش هنر با رویکرد خلاق رجیو امیلیا» را برگزار می‌کند.
برگزاری دوره مربیگری آموزش هنر برای کودکان  در فرهنگستان هنربه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این دوره آموزشی با هدف تربیت نسلی خلاق در حوزه هنر از دوران کودکی، با حضور علی حسینی‌خواه ـ عضو هیئت‌علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی ـ برگزار می‌شود.

ایسنا افزود: معرفی اجمالی برترین رویکردهای آموزشی در جهان، نمایش و ترجمه فیلم‌های زندگی و آموزش کودکان در مهد و پیش‌دبستان رجیو امیلیای ایتالیا، آشنایی با برنامه آموزشی روزانه رجیو امیلیا، آشنایی با ساختار سازمانی مهد و پیش‌دبستان رجیو امیلیا، و... از جمله سرفصل‌های ارائه‌شده در این دوره آموزشی است.

رویکرد خلاق رجیو امیلیا، که در شمال ایتالیا متولد شده، با بیش از هفتاد سال قدمت، خلاق‌ترین و جسورانه‌ترین رویکرد آموزشی جهان در سطح پیش‌دبستان و دبستان است و در حوزه آموزش اوان کودکی ملقب به استاندارد طلایی است.

این دوره آموزشی پنج‌شنبه، ۲۴ آذر ۱۴۰۱، ساعات ۹ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۶، در محل فرهنگستان هنر، به نشانی خیابان ولیعصر، پایین‌تر از چهارراه طالقانی، شماره ۱۵۵۲، برپا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۵-۶۶۹۵۴۲۰۰ (داخلی‌های ۱۱۱۱ و ۱۱۳۲) تماس بگیرند.

به شرکت‌کنندگان در دوره نیز گواهی حضور اعطا خواهد شد.

برگزاری دوره مربیگری آموزش هنر برای کودکان  در فرهنگستان هنر
نظر شما