پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۸
کد خبر: ۱۳۰۷۷۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
علاقه‌مندان می‌توانند تا دهم اسفندماه ۱۴۰۱ با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو «سامانه خرید از کتابفروشی» به صورت حضوری با یارانه ۲۵ درصدی کتاب خریداری کنند.
روش خرید از کتابفروشی‌های عضو «سامانه خرید از کتابفروشی» به صورت حضوریبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،‌ علاقه‌مندانی که پیش از این در «سامانه خرید از کتابفروشی» ثبت نام نکرده‌اند به منظور تسریع در خرید حضوری قبل از حضور در کتابفروشی نسبت به ثبت‌نام در این سامانه به نشانی  c.ketab.ir اقدام کنند.

همچنین خریدارانی که در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه مستقیم به کتابفروشی‌های عضو ضمن ارائه اطلاعات فردی، کتاب‌های موردنظر خود را بخرند.

علاقه‌مندان می‌توانند تا دهم اسفندماه 1401 با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو «سامانه خرید از کتابفروشی» به صورت حضوری با یارانه 25درصدی کتاب خریداری کنند.

در «سامانه خرید از کتابفروشی» به هر کُدملی که سیم‌کارت تلفن همراه به نام آن ثبت شده باشد، مبلغ یک ‌میلیون ریال یارانه خرید کتاب تعلق می‌گیرد. این مبلغ به معنی 25 درصد تخفیف خرید تا سقف 400 هزار تومان است. به‌عبارت دیگر هر خریدار برای 400 هزار تومان خرید کتاب در این سامانه، تنها مبلغ 300 هزار تومان پرداخت می‌کند. امکان خرید بیشتر از 400 هزار تومان بدون یارانه نیز در سامانه فراهم است.

خریداران برای خرید مجازی می‌توانند با مراجعه به «سامانه خرید از کتابفروشی» به نشانی c.ketab.ir ضمن ثبت‌نام، کتاب‌های مورد نظر خود را از کتابفروشی‌های عضو خریداری و با پرداخت صرفا 8 هزار تومان برای هر بسته پستی از هر نقطه کشور، کتاب‌‌های خریداری شده را در نشانی ثبت شده تحویل بگیرند.

خریدارانی که پیش از این همه یا بخشی از یارانه‌ سال جاری را در سامانه مصرف کرده‌اند نیز می‌توانند این یارانه را دریافت و در خرید حضوری یا مجازی استفاده کنند.

  خریداران می‌توانند برای دریافت راهنمایی درباره فرآیندهای ثبت‌نام و خرید کتاب از طریق«سامانه خرید از کتابفروشی» همه روزه از ساعت 9 تا 18 با شماره  02191009898 (مرکز پشتیبانی و پاسخگویی) تماس بگیرند.
نظر شما