چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۹
کد خبر: ۱۳۰۸۶۴
|
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
قصه‌گویی از کتاب « ترنجون» نوشته «زهره پریرخ » روز پنج شنبه 11 اسفند ماه ، ساعت:30 10 در کتابخانه لویزان برگزار می شود.
قصه گویی زهره پریرخ در کتابخانه لویژانبه گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر، کارگاه قصه گویی " وقت قصه من " با هدف شناخت مهارت‌ها و توانایی‌هایی کودکان، تقویت قوه تخیل، رشد مهارت، اعتماد به نفس نوجوانان، پرورش خلاقیت، تقویت کار گروهی ، روحیه مشارکت ، یاز آفرینی مشارکتی قصه و دقت و تمرکز  کودکان کتابخانه لویزان برگزار می شود.
گفتنی است، زهره پریرخ در کارگاه   وقت قصه من" با استفاده از تکنیک‌های نمایشی، قصه گویی و بازی، شعر خوانی به خوانش کتاب " ترنجون"نوجوانان  را ترغیب به نوشتن پایان داستان و بازگو کردن پایان داستان می کند.
کتاب ترنجون اثری است از زهره پریرخ، با تصویرگری رضا دالوند و چاپ انتشارات توت. داستان تخیلی و دلنشین حاضر برای سنین 12 سال به بالا نگاشته شده است و از شبی آغاز می شود که بوی ترنجی خوش،امیرزاده رادرحالی که خیره به آسمان به دنبال ستاره خود می گردد، به کنار درخت ترنجی تنومند می کشاند و … .
زهره پریرخ متولد 1338 از مشهد است. پریرخ نویسنده مجموعه 9 جلدی «چرا پنج وجبی» مجموعه 40 جلدي قصه‌گويي (30 جلد همراه با خانم وظيفه‌شناس، 10 جلد مستقل)، دستمال خال خالي، مجموعه آي قصه قصه (تصويرگري) بترسم یا نترسم  و... است.
 نوجوانان علاقه مند جهت شرکت در کارگاه قصه گویی"  وقت قصه من" روز پنج شنبه 11 اسفند ماه،ساعت10:30 به نشانی لویزان، شیان، خیابان شعبانلو، بوستان سخندان، کتابخانه لویزان مراجعه کنند. و یا با جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22956644 تماس بگیرید
نظر شما