جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۹
کد خبر: ۱۳۲۰۹۴
|
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران جزئیات اولین برنامه از سلسله برنامه‌های «بارش» را تشریح کرد.
جزئیات اولین برنامه از سلسله برنامه‌های «بارش»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، عبدالمطهر محمدخانی با اشاره به برگزاری اولین برنامه از سلسله برنامه‌های «بارش» اظهار کرد: برنامه ارتقاء روابط‌عمومی‌های شهرداری تهران با هدف ایجاد انگیزه و رقابت بین همکاران و کشف استعدادهای جدید در حوزه ارتباطات انجام می‌شود.

به نقل از خبرنگار شهر،رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با بیان اینکه فرض ما بر این است که بین کارکنان شهرداری افراد توانمند و با تجربه‌ای وجود دارند که تحت رصد ما قرار نگرفته‌اند، یادآور شد: ما به دنبال این هستیم استعدادهایی را که از چشم دور بوده‌اند، کشف کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: در برنامه امروز روابط‌عمومی‌های ۲۲ منطقه شهرداری در قالب تیم‌های پنج تا شش نفره حضور دارند که در جریان برنامه با یک یا دو چالش رو به رو می‌شوند و باید با ارائه راهکار مناسب، به رفع آن چالش‌ها بپردازند.

محمدخانی با بیان اینکه مربی داوران برنامه برای رسیدن به راه حل و اجرای آن هم به تیم‌ها کمک و هم آنها را قضاوت می‌کنند، یادآور شد: در نهایت هیات داوران سه تیم منتخب را انتخاب خواهند کرد و در کنار آن با افراد مستعدی که در این تیم‌ها حضور دارند، آشنا خواهیم شد.

وی با اعلام اینکه بخش اول برنامه یک روزه است، گفت: اسامی برندگان هفته آینده در مراسمی که برای همکاران روابط‌عمومی برگزار خواهد شد، اعلام می‌شود.

سخنگوی شهرداری تهران از اجرای یک برنامه میان مدت خبر داد و افزود: مسابقه استعدادیابی مفصلی پیش‌بینی شده که جزئیات آن به زودی اعلام و اجرایی خواهد شد.

محمدخانی با اشاره به نحوه انتخاب مربی داوران برنامه بارش هم تصریح کرد: نظر ما این بود که داوران باید توانایی ارتباطی و سابقه و تجربه متناسب با این حوزه را داشته باشند.

وی ضمن معرفی اسامی داوران برنامه، یادآور شد: در این برنامه بهرام عظیمی به عنوان یکی از چهره‌های مطرح تولید محتوا، مهدی مذهبی قائم‌مقام خبرگزاری ایسنا به عنوان یکی از افراد با سابقه حوزه مطبوعات و امیر واقفی به عنوان یکی از چهره‌های حوزه استارت‌آپی و سواد رسانه‌ ای، تیم‌ها را داوری می‌کنند. بنده نیز در کنار این تیم حضور دارم تا از نزدیک در جریان کار قرار بگیرم و به شناخت بهتری نسبت به تیم‌ها دست پیدا کنم. 
نظر شما