جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۱
کد خبر: ۱۳۲۱۰۳
|
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با پرداختن به برنامه‌های دهه کرامت در سازه ‌های شهری گفت: اکران‌های گسترده، رونمایی از سه مجسمه و نصب هشت المان گل و اجرای دیوارنگاره‌ها ازجمله برنامه‌های سازمان زیباسازی برای این دهه میمون است.
تشریح اقدامات سازمان‌زیباسازی شهرتهران به مناسب دهه کرامتبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ،رضا صیادی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در مورد اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری تهران در دهه کرامت اظهار کرد: اکران های گسترده در کلیه مناطق شهر تهران با موضوعات امام رضا علیه السلام، حضرت معصومه سلام الله و خواهر و برادر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ساخت هر مجسمه حدودا شش ماه زمان می برد، گفت: رونمایی از مجسمه نقاره خانه در مسیر خاوران به سمت مشهد در منطقه ۱۵،  رونمایی از مجسمه حجاب در بوستان نرگس واقع در منطقه ۱۸ به مناسبت روز دختر و همچنین رونمایی از مجسمه خادم حرم در ضلع شرقی حرم عبدالعظیم حسنی علیه السلام در منطقه ۲۰ نیز از دیگر برنامه ها در دهه کرامت است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت؛  ۸ المان ضریح گل امام رضا علیه السلام در سطح شهر نیز به مناسبت دهه کرامت نصب می‌شود.

صیادی گفت: دو دیوارنگاره با موضوع امام مهربانی طی هفته گذشته در منطقه هشت، نصب شده است.

به گزارش شهر ده روز اول ماه ذی القعده که فاصله بین ولادت حضرت معصومه (س) و ولادت امام رضا (ع) است با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده‌است.
نظر شما