جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۵
کد خبر: ۱۳۲۲۱۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر؛
همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر طی مراسمی توسط سازمان زیباسازی شهر تهران از سردیس جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان با حضور خانواه های شهداء، جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران و مدیران شهری رونمایی شد. ب
سردیس حاج احمد متوسلیان رونمایی شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر از سردیس جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان در حاشیه بزرگراه نام گذاری شده به نام این سردار با حضور خانواده های شهداء، جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران و مدیران شهری رونمایی شد. 
در جریان این مراسم مجید قادری معاون شهری و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر با بیان اینکه حاج احمد متوسلیان از افراد تاثیرگذار در دفاع مقدس به ویژه عملیات بیت‌المقدس بودند، اظهار داشت؛ تلاش سازمان زیباسازی بر این بوده که با ساخت سردیس یاد و خاطره این سردار جاویدالاثرزنده نگه‌ داشته شود. 
وی افزود: در ادامه رونمایی‌های سازمان زیباسازی در زمینه مفاخر و مشاهیر، سردیس سردار حجازی، تندیس نظامی و تندیس علامه امینی در میدان الغدیر رونمایی خواهند شد.امیر متوسلیان برادر حاج احمد متوسلیان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از سازمان زیباسازی گفت: خدا را شاکریم که مقدر کردند، پس از گذشت ۴۱ سال با اجرای مراسم های بسیار در سراسر کشور یاد این عزیزان زنده و عزت برای آن‌ها رقم زده می شود. بر اساس این گزارش؛ سردیس حاج احمد متوسلیان از جنس فایبرگلاس و در ابعاد ۵/۱ برابر توسط هنرمند مجسمه ساز کشورمان علی حاج مرادی در مدت ۴ ماه ساخته شده است.
نظر شما