چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۹
کد خبر: ۱۳۲۲۹۰
|
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
ویژه برنامه «بچه‌های رستا» تجربه‌ای متفاوت ویژه گفت‌وگوی نوجوانان درباره مسایل اجتماعی است که در روز سه شنبه 9خرداد ماه فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.
در نشست  به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر ،  با برگزاری ویژه برنامه «بچه‌های رستا» فضای مناسب برای گفت‌وگوی نوجوانان را فراهم کرده است. نوجوانان عناصر فعالی هستند که می‌توانند در مسایل گوناگون کشور اثرگذار باشند و عمده این اثرگذاری به حضور در صحنه و اظهارنظر در موضوعات مختلف است.

تقویت روحیه پرسشگری و گفت‌وگوی موثر در نوجوانان یکی از موضوعات مهمی است که می‌تواند به تقویت هویت اجتماعی نوجوانان منجر شود. البته ایجاد محیطی امن و مناسب برای بیان مسایل نوجوانان به صورت صریح در قالب گفت‌وگو مستلزم توجه بیشتر نهادهای مرتبط با این امر است.
سلسله نشست‌های گفت‌وگو محور ویژه نوجوانان با عنوان «بچه‌های رستا» با هدف ایجاد بستر عملیاتی ویژه نوجوانان جهت مشارکت و گفت‌وگو به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود و فرهنگسرای اشراق نیز به عنوان یکی از مراکز فعال در اجرای این برنامه مشارکت دارد. نخستین جلسه از جلسات گفت‌وگویی نوجوانان به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.

 همه نوجوانان می‌توانند با ثبت نام در این برنامه در مدت زمانی معین به گفت‌وگو درباره موضوع جلسه بپردازند. براساس این گزارش نخستین جلسه از «بچه‌های رستا» روز سه شنبه 9 خرداد ماه ساعت 10 صبح با حضور نوجوانان در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود. در حاشیه این جلسه نیز فضایی برای سرگرمی بازی و نشاط نوجوانان فراهم شده است. نوجوانان که علاقه‌مند به شرکت در این جلسه هستند می‌بایست با شماره تلفن 77354737 تماس بگیرند و یا به نشانی تهران پارس، انتهای خیابان جشنواره، خیابان جعفر پناه  فرهنگسرای اشراق مراجعه کنند.
نظر شما