شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۴۸
کد خبر: ۱۳۲۲۹۴
|
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
با شعار مهر خواهر برادری برگزار می شود
«اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها» با شعار «مهر خواهر برادری» ساعت ۲۰ روز دوشنبه هشتم خرداد ماه در میدان خراسان تهران و خیابان‌های منتهی به آن برگزار خواهد شد.
اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها امروز در تهران برگزار می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر به نقل از روابط عمومی مرکز فرهنگی هنری منطقه پانزده، ۱۷۰ موکب‌ دار از هئیت‌های مذهبی، مساجد، گروه‌های جهادی،‌ خدماتی، امدادی و درمانی در طول مسیرهای منتهی به میدان خراسان حضور داشته و با خدمات متنوع و جذاب از مردم استقبال خواهند کرد.

 همچنین پذیرایی در ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مولودی‌خوانی و سرود، برپایی غرفه‌های فرهنگی و آموزشی و خانواده و کودکانه، توزیع هدایا و بسته‌های محتوایی و پزشکی ـ درمانی عناوین برنامه‌هایی است که در این رویداد تدارک دیده شده و انجام می‌پذیرد.

گفتنی است این جشن با همراهی و همدلی همه ارکان جبهه انقلاب و گروه های مردمی این جشن بار دیگر در تهران و همه کلانشهرها در سراسر کشور تا روز ولادت حضرت رضا(ع) در حال برگزاری است.

در این میهمانی میزبان اصلی و میهمان‌های آن را مردم تشکیل می‌دهند و هئیت‌های مذهبی، مساجد، گروه‌های جهادی،‌ گروه‌های خدماتی و گروه‌های سرود در طول خیابان های ۱۷ شهریور شمالی و جنوبی، خاوران و خراسان موکب‌هایی با برنامه‌ها و رویکردهای مختلف برپا خواهند کرد.

نظر شما