پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۳۲۲۹۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
علی غابشی هنرمند جنوبی کشورمان وضعیت سینمای ایران را خوب ارزیابی نکرد و گفت: سینما در حال حاضر دچار نوعی بحران و بلاتکلیفی است.

 سینمای ما در حال حاضر دچار بلاتکلیفی استعلی غابشی بازیگر سریال نجلا و هنرمند سینما وتلویزیون وتئاتر کشورمان درگفتگو با پایگاه خبری-تحلیلی فرهنگ وهنر با اشاره به افزایش تولید فیلم‌ها درپخش نمایش خانگی و پلتفرم هایی که مدتی درکشور رایج شده و با استقبال خوبی روبروشده علت این استقبال را به زعم خود حذف خط قرمزها ومحدودیتهای رایج در سینما و تلویزیون دانست و گفت: سازندگان فیلم هایی که برای پخش نمایش خانگی سفارش می گیرند محدودیت سازندگان فیلم های سینما و تلویزیون را ندارند.

 وی برگزاری فستیوال های جهانی فیلم را یک اتفاق خوب توصیف کرد و گفت که می تواند نماینده خوبی برای کشورش در اینگونه فستیوال ها در خارج از کشور باشد.

 برنده دو دوره بهترین بازیگر تئاتر در جشنواره بین المللی فجر  وضعیت سینمای ایران را خوب ارزیابی نکرد و گفت: سینما در حال حاضر دچار نوعی بحران و بلاتکلیفی است.

 غابشی در ادامه از متولیان هنر در کشور خواستار تخصیص بودجه بیشتری برای ساخت فیلم های فاخر شد و گفت در اینگونه موارد نباید سیاسی با موضوع برخورد کرد بلکه باید از آن دوری نمود.

 بازیگر فیلم های شب واقعه، اینجا خانه من است، دیگران، نگهبان شب و خورشید  درپایان گفت: برای همه هنرمندان سربلندی کشور ارزوست و امیدواریم که ایران و  ایرانی همچنان قدرتمند باقی بماند.

 انتهای پیام/

نظر شما