جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۳
کد خبر: ۱۳۲۳۷۳
|
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود
نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی خط روی چوب زیر نظر اساتید برجسته این حوزه در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، نمایشگاه هنری «پیوند» مجموعه‌ای از ۴ نمایشگاه با محوریت چوب است که به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۷ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.
این نمایشگاه قصد دارد به صورت تخصصی خوش‌نویسی و نقاشی خط روی چوب را زیرنظر استادان محمدحسین اقبال پور و پیمان پیروی برگزار کرده و تجربه‌ای متفاوت از هنر چوب را برای مخاطبان ایجاد کند.
در بخش «چوب خط» این نمایشگاه، آرش رحیمی، اجرای تعدادی از آثار خوشنویسی استاد جواد بختیاری را برعهده داشته و در بخش دیگری با عنوان «تلاقی قلم بر پیکره‌ای چوب» آثار اجرا شده خوشنویسی روی چوب توسط استاد محمدحسین اقبال پور را به نمایش بگذارد.
همچنین در بخش دیگری با عنوان «رقص رنگ در آوند چوب» آثار اجرا شده نقاشی خط روی چوب توسط استاد پیمان پیروی به نمایش درمی‌آید. بخش «نغمه چوب» نیز به نمایش تعدادی از آثار معرق سبک تفکیک رنگ آرش رحیمی اختصاص دارد.‌
براساس این گزارش، نمایشگاه «پیوند» روز جمعه ۱۹ خرداد ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در فرهنگسرای اندیشه افتتاح شده و تا چهارشنبه ۲۴ خرداد ماه ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید از آن می‌توانند از شنبه ۲۰ خرداد از ساعت ۱۰ الی ۱۹ به فرهنگسرای اندیشه مراجعه کنند.‌

نظر شما