يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۰۱
کد خبر: ۱۳۴۶۱۴
|
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
نمایشگاه نقاشی «آفتاب» افتتاح می‌شود
فرهنگسرای نهج البلاغه نمایشگاه نقاشی «آفتاب» را برگزار کرده و 22 نقاشی زهرا منصوری را در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار می‌دهد.
نمایش 22 اثر نقاشی زهرا منصوری در فرهنگسرای نهج البلاغهبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نهج البلاغه، نمایشگاه نقاشی آفتاب به همت فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار شده و آثار هنری زهرا منصوری بانوی هنرمند نقاش را به نمایش می‌گذارد. 
در این نمایشگاه 22 نقاشی که با رنگ روغن و اکریلیک خلق شده در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. سبک هنری این آثار رئالیسم، امپرسیونیسم و پست امپرسیونیسم است. زهرا منصوری از سال ۱۳۷۶ به هنر نقاشی و عکاسی روی آورده است. وی آموزه‌های اولیه نقاشی و آشنایی با تکنیک‌ها را نزد استاد بیات در فرهنگسرای اشراق آموخت و به مدت دو سال در فرهنگسرای هنر زیر نظر استاد قراتپه از دانش آموختگان دانشگاه هنر به آموختن اصول پیشرفته نقاشی رنگ روغن پرداخت و سبک‌های مختلف هنری را امتحان کرد.

 منصوری در سال ۱۳۸۴ در یک نمایشگاه گروهی نقاشی شرکت و در سال ۱۳۹۳ اولین نمایشگاه انفرادی خود را با موضوع عکاسی محرم در ایران در گالری آفتاب برگزار کرد. براساس این گزارش، آیین گشایش «نمایشگاه آفتاب» روز جمعه 31 شهریورماه از ساعت 14 الی 18 در گالری آفتاب فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود. 
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از روز شنبه اول مهر تا پنج‌شنبه 6 مهرماه از ساعت 10 الی 18 به گالری آفتاب واقع در خیابان شریعتی، روبروی خیابان دولت، خیابان امامزاده، فرهنگسرای نهج البلاغه مراجعه کنند.
نظر شما