يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۴۷۷۹
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
در هفته دفاع مقدس به اجرا در می آید
رویداد هنری« مردان آسمانی » به کارگردانی مجید شفیع زاده همزمان با هفته دفاع مقدس در محوطه بوستان بهاران برگزار می‌شود.
«مردان آسمانی » رزم-نمایش در بوستان بهارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این رزم-نمایش در قالب اجرای فرم و صحنه اجرا می شود و تا ششم مهر از ساعت ۱۹ تا ۲۱ میزبان علاقمندان است. مردان آسمانی، در قالب داستان چهره ها و وقایع، بخشی از وقایع دوران قبل از انقلاب اسلامی،  روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی و بحران های آن، جنگ تحمیلی و حضور نوجوانان و جریان بیداری اسلامی را مرور می کند.

در این رزم‌-نمایش کوشیده شده روایتی تاریخی ایده‌پردازی شود که در عین سادگی و بهره‌مندی از داستان های مبتنی بر چهره های شناخته شده آن دوران، بتواند روایت انقلاب، تسخیر لانه جاسوسی، شروع جنگ، رشادت ها و شهادت ، پایان جنگ و بیداری ملت ها بعد از جنگ را برای مخاطب نوجوان بیان کند.رزم-نمایش مردان آسمانی با بهره‌گیری از تلفیق عناصر فیزیکی و المان های جنوب کشور، نمادهای شهری، مدارس، نور پردازی، موسیقی، و روایت گری، یورش، فتح حماسه آزادسازی خرمشهر، زندگی و پایان جنگ و.... اجرا می‌شود.

علاقمندان برای تماشای این رزم‌نمایش می‌توانند به انتهای بوستان بهاران به نشانی اتوبان آیت اله سعیدی، میدان بهاران، محله وصفنارد ، بوستان بهاران،فرهنگ‌سرای سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مراجعه نمایند.این برنامه با همکاری مدیریت فرهنگی هنری منطقه 17 و فرهنگسرای شهید حاج قاسم سلیمانی، ناحیه مقاومت حبیب بن مظاهر و معاونت اجتماعی منطقه 17 به اجرا در آمده است.
نظر شما