يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۷
کد خبر: ۱۳۴۷۸۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران از رونمایی ۷ سردیس شهدای دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس در پایتخت خبر داد.
نصب ۷ سردیس شهدای دفاع مقدس در پایتختبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ آیین رونمایی از سردیس خبرنگارشهید غلامرضا رهبر و ۵ سردیس شهدای دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور فرشاد مهدی‌پور معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد، رضاصیادی مدیرعامل سازمان، مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ و مدیران شهری برگزار شد.

به نقل از شهر،رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی با اشاره به رونمایی از شش سردیس به همراه یک تندیس از شهدای دوران دفاع مقدس اظهار داشت: سردیس شهیدان غلامرضا رهبر، جهان آرا، گاگیک تومانیان، فرهاد دستنبو، حسین علم‌الهدی، مسعود منفرد نیاکی به صورت همزمان در هفته دفاع مقدس در مناطق مختلف تهران نصب و رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: از ۶ سردیس و یک تندیس شهدا دو مورد مرمت بوده و چهار مورد نیز به تازگی ساخته و نصب شده است. همچنین سردیس و تندیس شهید بروجردی در بزرگراه شهید بروجردی نصب شده است که این بزرگراه به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

مجوز تبلیغات تجاری محصولات سینمایی توسط وزارت ارشاد صادر می‌شود

وی در پاسخ به سوالی در خصوص نصب تبلیغات غیرمتعارف برخی سریال‌ها در سطح شهر تهران اظهار کرد: متأسفانه موضوع سواد رسانه‌ای در برخی موضوعات به ما لطمه می‌زند به شکلی که تصاویری که در فضای مجازی در خصوص تبلیغات دو سریال جدید منتشر شده بود از اساس این تبلیغات وجود خارجی نداشته و با بهره گیری از واقعیت مجازی ساخته و در فضای مجازی منتشر شده بود. در چنین مواردی سازمان زیباسازی باید به صورت مداوم نصب چنین بنرهایی را تکذیب کند.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران تاکید کرد: البته به عوامل سریال تذکرات لازم را دادیم که از انتشار تصاویری که وجود خارجی ندارند و با بهره‌گیری از واقعیت مجازی ساخته می‌شوند اجتناب کنند. بی‌تردید مجوز تمامی تبلیغات اعم از فیلم و سریال‌ها و تبلیغات تجاری توسط وزارت ارشاد صادر می‌شود.
نظر شما