شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۲
کد خبر: ۱۳۶۳۲۴
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
مهدی شکیبایی رئیس فرهنگسرای رسانه از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه اول و دوم فاطمیه خبرداد.
برنامه های فرهنگ سرای رسانه در دهه اول و دوم ایام فاطمیه اعلام شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،شکیبایی گفت: ویژه برنامه «در سوگ ریحان» آیین عزاداری نوجوانان تهرانی در سوگ شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در دهه اول فاطمیه است که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه‌ریزی شده و فرهنگسرای رسانه یکی از مجریان آن است. 
وی ادامه داد: در این برنامه، جمعی از نوجوانان با هدف تکریم خانواده معظم شهدا به منزل شهید رضا حاجی حسینی گزستانی رفته و از مادر بزرگوار شهیدان گزستانی و صفامنش تقدیر می‌کنند. 
شکیبایی گفت: روضه خوانی و ذکر مصیبت در سوگ شهادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) یکی دیگر از برنامه‌های اصلی در منزل شهید است و از دیگر اقدامات می‌توان به اجرای گروه تواشیح نوجوان، سیاه پوش کردن منزل شهید، قرائت زیارت عاشورا و مداحی اشاره کرد. 
او گفت: نوجوانان تهرانی روز سه شنبه ۱۴ آذر ماه ساعت ۱۶ در منزل شهید گزستانی حضور پیدا کرده و آیین مراسمات مذهبی ، سیاهپوش کردن خانه شهید و تقدیر از خانواده شهدا برگزار می‌شود.
رییس فرهنگسرای رسانه با اشاره به برنامه‌های این مرکز در دهه دوم شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: همزمان با آغاز دهه دوم فاطمیه، کانون نوجوانان حسینیه ارشاد، نوجوانان بسیج شهرک شهید محلاتی در محل موکب جهادی فرهنگسرای رسانه مستقر شده و به اجرای برنامه‌های مذهبی «در سوگ ریحان» می‌پردازند. 
وی اضافه کرد: کانون بنیاد قرآن کشور و بسیج شهرک محلاتی نیز با همکاری فرهنگسرای رسانه به اجرای برنامه‌های قرآنی ویژه نوجوانان می‌پردازند.
 ویژه برنامه‌های فرهنگسرای رسانه در دهه دوم فاطمیه در روزهای ۲۵ و ۲۶ آذرماه از ساعت ۱۲ الی ۲۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نظر شما