شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۲
کد خبر: ۱۳۶۳۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
فرهنگسرای اشراق همزمان با جشنواره انار «صد دانه یاقوت» برنامه‌های متنوع هنری اعم از موسیقی اقوام، موسیقی پاپ، نمایش عروسکی کودک و ... را برگزار می‌کند.
همزمان با جشنواره انار؛اجرای برنامه‌های مختلف هنری در فرهنگسرای اشراقبه گزارش پایگاه خبری  تحلیلی فرهنگ وهنر،  روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ۱۵، ۱۶ و ۱۷ آذرماه برنامه‌های هنری جشنواره انار «صد دانه یاقوت» در فرهنگسرای اشراق برگزار خواهد شد.
 اجرای موسیقی پاپ، موسیقی اقوام، نمایش عروسکی گروه نمایش کودک و برنامه‌های مختلف دیگر برای این جشنواره تدارک دیده شده است. 
این برنامه‌ها با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و بهره‌مندی خانواده‌ها از برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در فرهنگسرای اشراق اجرا خواهد شد.
گفتنی است در جشنواره «صد دانه یاقوت» سراهای مختلفی شامل انار، سوغات و صنایع دستی و... آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند. همچنین تعدادی غرفه سیار برای فروش مواد غذایی نیز تدارک دیده شده است.
علاقه‌مندان جهت شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی تهران ، فلکه دوم، انتهای خیابان جشنواره ، خیابان جعفرپناه فرهنگسرای اشراق مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 77359222 تماس بگیرند.


نظر شما