شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۳۶۳۴۷
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
«فرهنگسرای منتظر»به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13
فرهنگسرای امید میزبان این هفته «فرهنگسرای منتظر»در نماز جمعه است و برنامه‌های متنوعی را برای نمازگزاران تدارک دیده است.
به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13 و فرهنگسرای امید : همزمان با برپایی نماز پرفضلیت جمعه در شهر تهران، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با برپایی مجموعه غرفه‌های «فرهنگسرای منتظر» از نمازگزاران و مردم متدین شهر تهران پذیرایی می‌کند.
میزبان نمازگزاران روز جمعه این هفته 17آذر 1402، فرهنگسرای امید و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13 است که آماده ارائه خدمات فرهنگی، هنری و دینی به رده‌های سنی مختلف می باشد.
این مرکز فرهنگی هنری با تدارک برنامه‌هایی متعدد به استقبال نمازگزاران رفته و از آنان میزبانی می‌کند. ثبت‌نام از سالمندان برای صدور کارت منزلت یکی از مهم‌ترین بخش‌های فرهنگسرای منتظر است که برای رفاه حال سالمندان عزیز و ارج نهادن به مقام آنان، ثبت‌نام برای صدور کارت منزلت ویژه جهاندیدگان بالای 65 سال انجام می‌شود.
ایستگاه سلامت یک دیگر از بخش های این فرهنگسراست که در آن تست قند خون و فشار خون انجام می شود.
بازی و سرگرمی ویژه کودکان و نوجوانان در بخش دیگری از فرهنگسرای منتظر تدارک دیده شده است تا این گروه مهم نیز در خلال نماز جمعه اوقات شاد و مفرحی را تجربه کنند. هم‌چنین نقاشی و فعالیت‌های دست‌ورزی نیز در این غرفه برای کودکان اجرا می‌شود.
کتابخانه فرهنگسرای امید در برگزاری فرهنگسرای منتظر حضوری فعال دارد. از جمله برنامه‌های کتابخانه می‌توان به مشاوره تحصیلی اشاره کرد. هم‌چنین کتابخانه امید از علاقه‌مندان برای عضویت در این کتابخانه، به صورت رایگان ثبت نام می‌کند و با توجه به مقارن شدن این برنامه با روز دانشجو ثبت نام از دانشجویان عزیز نیز به صورت رایگان خواهد بود.
در بخش دیگری از فرهنگسرای منتظر چالشی با عنوان « پاسخ به شبهات در مورد فلسطین» طراحی شده است که مخاطبان عزیز می توانند نظرات و عقاید خود را در مورد سئوالات عنوان شده بیان کنند.
برپایی «رادیو منتظر»، برگزاری بازی‌های رومیزی و میدانی از دیگر برنامه‌های مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13 در فرهنگسرای منتظر است که همزمان با برگزاری نماز جمعه در مصلی تهران برپا خواهد شد. 
علاقه‌مندان برای حضور در این فرهنگسرای منتظر می‌توانند روز جمعه 17 آذر به محل برگزاری نماز جمعه در مصلی تهران مراجعه کنند.
نظر شما