پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۶
کد خبر: ۶۹۸۷۹
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۲
مدیرعامل سازمان میادین خبر داد :
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهر تهران با اشاره به افزایش تعداد بازارها و میادین میوه و تره‌بار در سطح شهر گفت :‌ امکان دسترسی شهروندان به بازارها در سطح محلات ارتقاء یافته و این مساله موجب بالا رفتن سرانه مصرف میوه و سبزی در تهران شده است.
به گزارش شهر، حسین صفایی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد : ارائه الگوی مصرف از جمله عملکردهای سازمان است و افزایش سرانه مصرف میوه جزء شاخص هایی است که سازمان آن را پی گیری می کند که خوشبختانه تهران سرانه مصرف میوه و سبزی مطلوبی دارد.

وی افزود : توسعه سازمان میادین میوه و تره بار از عوامل موثر در ارتقای کیفیت و دسترسی میوه و سبزی در شهر تهران است و افزایش تعداد میادین میوه و تره بار در سطح محلات امکان دسترسی مردم به میوه وسبزی را ارتقاء داده است که خود از الگوهای مصرف است.

صفایی با اشاره به اینکه تعداد بازارهای میوه و تره بار در سطح تهران را افزایش داده ایم گفت: اکنون در 190 نقطه از تهران بازار میوه و تره بار دایراست که در وضعیت مناسبی به سر می برند و تنها 20 درصد از آنها وضعیت نامناسب دارد که طی برنامه ای  پی گیر تغییر مکان یا بازسازی این میادین هستیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار خاطرنشان ساخت : براساس ارزیابی امسال موسسه استاندارد، سازمان میادین میوه و تره بار منتخب گواهی استاندارد برتر شد چرا که در سه سال گذشته به سمت استاندارد سازی گواهی غذایی رفتیم.
برچسب ها: میوه ، صفایی
نظر شما