شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۸
کد خبر: ۸۰۴۸۵
|
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
مجتبی شاکری عضو شورای شهر تهران معتقد است اتفاقات اخیر پاریس در ادامه طراحی‌های غرب برای مخدوش کردن چهره اسلام است و با این اتفاقات دیگر از دموکراسی غرب چیزی جز یک اسکلت زشت باقی نمانده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجتبی شاکری عضو شورای شهر تهران با اشاره به اتفاقات اخیر پاریس و حرمت شکنی نشریه شارل ابدو گفت: همه این ماجرا را باید در چارچوب پروژه مخدوش کردن چهره اسلام و پدیده اسلام‌‎ستیزی ارزیابی کرد، حرکت این نشریه و اتفاقات بعد از آن همه این اهداف را دنبال می‌کند.
  
وی افزود: این ماجرا و شمارگان نشریه بعد از اتفاقات همه نشان می دهند که این جریان هم مانند پدیده‌های تکفیری و القاعده ریشه در طراحی غرب دارد و با وجود این خباثت و حرکت های شرم‌آور همچنان غربی‌ها مدعی آزادی هستند؛ اما این پدیده و اتفاقات این روزها آبروی دموکراسی غربی را برده است و جز اسکلت زشت چیزی نمانده است.
  
این نماینده شورای شهر تصریح کرد: البته غربی‌ها سودی از این طرح و برنامه‌ها نبردند چون نوع محاسبه‌شان غلط است و اگر جوامع را رصد کنیم و گردهمایی هایی مانند راه‌پیمایی اربعین را ارزیابی کنیم و اگر دانشگاه ها و شبکه های اینترنتی را مشاهده کنیم متوجه می شویم که در جهان تحقیقات و توجه به اسلام هر روز در حال گشترش است.
  
شاکری افزود: اندیشه اسلام با هر گونه برخورد غیرمنطقی مخالف است، ائمه و بزرگان ما همواره مواجه کلام با کلام داشتند، و مبارزه فیزیکی و جنگ همیشه آخرین مرحله بوده است.

مطالب مرتبط
نظر شما