شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۰
کد خبر: ۸۰۴۹۵
|
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷
حجت الاسلام ناصحی در واکنش به اتفاقات اخیر پاریس گفت:
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: غرب با این اقدامات نشان داد، در اجرای سناریوی اسلام هراسی ناموفق بوده است و می‌خواهد با این حرکات، بر شکست‌های خود سرپوش بگذارد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ناتوانی غرب در پیش برد اهداف سناریوی اسلام هراسی گفت: غرب با این اقدامات خود نشان داد، در اجرای سناریوی از پیش طراحی شده خود مبنی بر تحریف افکار عمومی و اسلام هراسی ناموفق بوده است و می‌خواهد با این حرکات، بر شکست‌های خود سرپوش بگذارد.
  
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران تاکید کرد: مشخص نیست وقتی همه مسلمانان حمله تروریستی به دفتر این نشریه را محکوم کرده‌اند، توهین به پیامبر عظیم الشأن اسلام، چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ آیا جز این است که جامعه غرب بعد از شکست‌های استراتژیک خود در اسلام ستیزی، می‌خواهد با این کار افکار عمومی را منحرف کند؟
  
ناصحی با اشاره به سوابق این چنین اقداماتی در غرب یادآور شد: در گذشته هم اتفاقاتی نظیر انتشار کاریکاتورهایی موهن در جوامع غربی سابقه داشته است و سلطه‌طلبان در این زمینه کارنامه سیاهی دارند.
  
حجت الاسلام ناصحی در پایان ضمن محکومیت انتشار کاریکاتور موهن در نشریه فرانسوی گفت: ما با هرگونه توهین به مقدسات و عقاید مخالفیم و به شدت چنین اقداماتی که با هدف تخریب اسلام در نگاه جامعه جهانی انجام می‌شود را محکوم می‌کنیم.

مطالب مرتبط
نظر شما