جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۸
کد خبر: ۸۴۲۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
با حضور دانش‌آموزان منطقه ۱۸ برگزار شد
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با فرایند فعالیت و ارایه خدمات در کتابخانه‌های عمومی، دانش‌آموزان منطقه ۱۸ از کتابخانه محله صادقیه این منطقه بازدید کردند.
یک روز در کتابخانه به مناسبت هفته کتابخوانیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این بازدید دانش آموزان ضمن آشنایی با بخش‌های مختلف کتابخانه، در جریان شرایط عضویت، بخش مرجع، خدمات بخش‌های مختلف کتابخانه و همچنین نحوه استفاده از کتب مرجع قرار گرفتند. 

بر اساس این گزارش در این بازدید معصومه احمدی، مدیر کتابخانه محله صادقیه ضمن تشریح خدمات وفعالیتهای کتابخانه برای دانش آموزان در مورد اهمیت کتاب و کتابخوانی صحبت کرد. 

 وی با اشاره به ضرورت تغییر رویه در فرهنگ کتاب و کتابخوانی و گسترش آن در بین افراد افزود: باید این امر از مدارس و در سنین پایین کودکی آغاز شود. 

احمدی از ثبت نام رایگان دانش آموزان در کتابخانه محله صادقیه و سایرکتابخانه‌های منطقه ۱۸ خبر داد و گفت: این کتابخانه‌ها آماده پذیرای از دانش آموزان جهت بازدید در هفته کتاب هستند. 

در ادامه دانش آموزان از بخشهای مختلف کتابخانه بازدید کردند و به صورت رایگان به عضویت کتابخانه در آمدند. 

در این برنامه هم چنین مسایقه نقاشی «کتابخانه من، مدرسه من» برگزار شد. در این مسابقه کاربرگ‌های مخصوص در میان دانش آموزان توزیع شد تا با موضوع کتابخانه و کتابخوانی نقاشی بکشند و در پایان به بهترین‌ها جوایزی اهداء گردید. 

این ویژه برنامه روز شنبه ۲۳ آبان با حضور دانش آموزان دبستان پسرانه ابوذر و روز دوشنبه ۲۵ با حضور دانش آموزان دبستان دخترانه طریقه القدس در کتابخانه محله صادقیه برگزار شد.
نظر شما