يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۹
کد خبر: ۸۵۸۹۱
|
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
در سومین هم‌اندیشی نویسندگان و مؤلفان در خانه فرهنگ امیرکبیر، کتاب «رویکرد علمی خدمت به مشتری» رونمایی می‌شود.
کتاب «رویکرد علمی خدمت به مشتری» رونمایی می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در ویژه‌برنامه «اندیشه و قلم» هم‌چنین از نویسنده کتاب «رویکرد علمی خدمت به مشتری» و شماری از نویسندگان کتاب‌های مفید و کاربردی در حوزه‌های تجلیل خواهد شد. 

کتاب «رویکرد علمی خدمت به مشتری» تألیف دکتر احمد حافظی کتابی است کاربردی با موضوع مشتری مداری و موفقیت در کسب و کار، که در این برنامه معرفی و رونمایی می‌شود. 
در این برنامه همچنین ۶ تن از مؤلفان و نویسندگان معرفی و هدایایی به رسم یادبود به آنان اهدا می‌شود. 
 
قاسم اسماعیلی نویسنده کتاب «توانمندی سازمانی» با موضوع مدیریت و عملکرد رفتار سازمانی، محمد قاسمی فاخر نویسنده کتاب «ازدواج و خانواده» با موضوع اجتماعی، محمد حسین قربانی نویسنده کتاب «عملیات اسکورت» با موضوع حفاظت و امنیتی، ناهید اسدی نویسنده کتاب «سایه روشن» با موضوع ادبیات و داستان‌های کوتاه تخیلی، معصومه فرج الهی نویسنده کتاب «مدیریت ریسک» با موضوع مدیریت و توسعه سازمانی و رضا لطفی نویسنده کتاب «طراحی سازه‌های بتنی» با موضوع تکنولوژی بتن، مؤلفانی هستند که در این ویژه‌برنامه تقدیر خواهند شد. 

ویژه‌برنامه «اندیشه و قلم» با مشارکت انتشارات نظری، ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه ۱۱ اسفند ماه جاری به نشانی شهرک گلستان، خیابان امیرکبیر، خیابان کاج، سروستان ۱۱ پلاک ۶، خانه فرهنگ امیرکبیر، کتابخانه شیخ مفید برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۴۴۷۲۸۰۱۸ تماس بگیرند.

نظر شما