پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۸
کد خبر: ۸۷۲۶۳
|
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
با رویکرد تکریم زندگی برگزار می‌شود
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ماه رحمت و مغفرت به منظور گسترش و تاکید بر فضیلت‌های اخلاقی در قرآن کریم، پنجمین دوره مسابقه «رازهای آسمانی» را برای خانواده بزرگ شهرداری تهران برگزار می‌کند.
رازهای آسمانی پنج ساله شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مسابقه رازهای آسمانی برای هر یک از روزهای ماه مبارک رمضان از یک جزء قرآن کریم با ترجمه مرحوم الهی قمشه‌ای استخراج شده است. 
 
در طول ماه مبارک رمضان هر روز از بین پاسخ‌های صحیح دریافتی تعداد ۲۰ نفر به قید قرعه انتخاب می‌شوند و مشخصات آن‌ها روز بعد در نشانی akhlagh.farhangsara.ir  و www.fhnews.ir قرار می‌گیرد. 
 
جوایز برگزیدگان روزانه این مسابقه کارت هدیه به مبلغ یک میلیون و دویست هزار ریال و هدیه ۶۰ نفری که در طول ماه مبارک رمضان بیش از ۲۰ روز در مسابقه شرکت کرده‌اند، ربع سکه بهار آزادی خواهد بود که طی مراسمی با حضور مسئولان ارشد شهرداری تهران اعطا خواهد شد. 
 
همکاران و خانواده‌های محترم کارکنان شهرداری تهران در حوزه ستاد، معاونت‌ها، شهرداری‌های مناطق، سازمان‌ها و مؤسسات تابعه شهرداری تهران می‌توانند از اذان صبح هر روز ماه مبارک تا ساعت ۲۴ پاسخ مسابقه را به سامانه پیام کوتاه دبیرخانه مسابقه رازهای آسمانی به شماره ۲۰۰۰۱۸۳۷۱۴ ارسال کنند.
 
دبیرخانه مسابقه رازهای آسمانی با شماره تلفن‌های ۳۳۳۵۵۰۳۶ و ۳۳۳۵۳۶۰۰ همه روزه آماده ارائه اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به پرسش‌های مخاطبان است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
Under Review: ۲
انتشار یافته: ۱
مهدی فیضی زاده زکریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
1
0
باسلام میخواستم تشکرکنم از برنامه خوب شما
نظر شما