پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۰۱
کد خبر: ۸۹۸۵۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری از برگزاری باشکوه مراسم سوگواری در میدان امام حسین(ع) خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت الاسلام حسن ناصری‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری درباره برگزاری ویژه‌برنامه جلوه سوگ در دهه سوم ماه محرم در میدان امام حسین (ع) گفت: برنامه «جلوه سوگ» در دهه سوم محرم با مشارکت هیئت عشاق العباس برگزار شد و روز ۱۶ آبان ماه، همزمان با شب شهادت امام حسن مجتبی (ع) به روایتی به پایان رسید. این برنامه با استقبال مواجه شد و به طور تقریبی شبی هزار و ۸۰۰ تا ۲ هزار نفر در هیئت عزاداری شرکت داشتند. 
 
برگزاری باشکوه سوگواری در میدان امام حسین(ع) / ثبت‌نام زیارت نیابتی اربعین ادامه دارد

وی ادامه داد: برپایی مراسم عزاداری و سینه زنی مهم‌ترین فعالیت جلوه سوگ در این دهه بود و خطیبان و مداحان مشهوری به اجرای مراسم پرداختند که از جمله آنها می‌توان به حجت الاسلام علوی تهرانی، حجت الاسلام محمدی، نریمان پناهی، عبدالرضا هلالی، روح الله بهمنی، حسن حسین‌خانی، سید مهدی میرداماد، حیدر خمسه و... اشاره کرد. 
   
برگزاری باشکوه سوگواری در میدان امام حسین(ع) / ثبت‌نام زیارت نیابتی اربعین ادامه دارد

ناصری‌پور افزود: در ویژه‌برنامه جلوه سوگ نمایشگاه کتاب عاشورایی با عنوان «محفل مقتل» و نمایشگاه «از طلوع تا ظهور» میزبان عزاداران حسینی بود و همچنین ثبت نام زیارت نیابتی امام حسین(ع) تا روز اربعین ادامه دارد و در غرفه عتبات عالیات استقبال خوبی از آن شده است.
نظر شما