يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۷
کد خبر: ۹۰۸۹۲
|
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
فرهنگسرای تهران نقد و بررسی کتاب «به سپیدی یک روی» به نویسندگی «فاطمه سلیمانی» را سه‌شنبه ۲۸ دی‌ماه ساعت ۱۰ برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتاب به سپیدی یک رویا با حضور جععی از نویسندگان و اهالی منطقه ۲۲ نقد و بررسی می‌شود. این کتاب داستان‌های تاریخی مذهبی از بزرگان دین و با زبانی که طعنه به روایات تاریخی و زبان کهن می‌زند را بیان می‌کند. 
 
رمان «به سپیدی یک رویا» تازه‌ترین اثر فاطمه سلیمانی ارندریانی با چنین شیوه های به سراغ مخاطب می رود. او در داستان خود فرازی از زندگی حضرت فاطمه معصومه (س) را از دوره پس از هجرت امام رضا به مدینه به روایت در می‌آورد. این کتاب به نقل از یکی از کنیزان حضرت معصومه (س) روایت شده است.
 
«به سپیدی یک رویا» مروری است بر زندگی حضرت فاطمه معصومه(س) و به تازگی نامزد دریافت هفتمین دوره جایزه ادبی پروین اعتصامی شده و روایت نابی از زندگی این بانوی بزرگوار است که فرازی از زندگی ایشان پس از هجرت حضرت رضا(ع) از مدینه به مرو را روایت می‌کند که در پی آن ایشان قدم در راه سفر از مدینه به سمت مرو می‌گذارند.

نویسنده کتاب و زهره خسروانی مقدم «نویسنده و محقق» مهمان برنامه طعم مطالعه خواهند بود. علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای تهران به نشانی انتهای بزرگراه حکیم غرب سه راه دهکده المپیک خیابان ساحل بوستان باغ نو، مراجعه کنند و برای کسب اطلاعت بیشتر با شماره 441370609 تماس بگیرند.

نظر شما