شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۲
کد خبر: ۹۱۰۴۴
|
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
نمایش شاد، موزیکال و آموزنده «من شنگول و منگول نیستم!» به نویسندگی حسین فدایی حسین و کارگردانی مجتبی خمسه در فرهنگسرای فردوس روی صحنه می‌رود.
اجرای نمایش شاد و موزیکال «من شنگول و منگول نیستم!» در فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش شاد، موزیکال و آموزنده «من شنگول و منگول نیستم!» به نویسندگی حسین فدایی حسین و کارگردانی مجتبی خمسه کاری از گروه هنری «بازی‌سازان» بهمن و اسفندماه هر روز ساعت ۱۸:۳۰ به جز روزهای شنبه و یکشنبه در فرهنگسرای فردوس اجرا می‌شود.
 
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: مامان ببعی به واسطه بهانه‌گیری‌های فرزند خود مجبور می‌شود تا به کلاس آشپزی برود و پختن غذاهای جدید با سبزیجات مختلف را یاد بگیرد، در عوض از او می‌خواهد تا در نبود او، در منزل را به هیچ وجه برای کسی باز نکنند و داستان شنگول و منگول را یادآور می‌شود، بره کوچولو خود را متفاوت می‌خواند و زرنگ‌تر از شنگول و منگول... بعد از رفتن مادر، گرگ‌ها می‌آیند و بره کوچولو در را باز نمی‌کند، اما گرگ‌ها حیله دیگری غیر از داستان شنگول و منگول می‌زنند و...
 
علاقه‌مندان برای تهیه و رزرو بلیت می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۸۱۰۳۹ تماس بگیرند.
 

نظر شما