شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۳۳
کد خبر: ۹۱۰۵۱
|
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
در چهل و سومین نشست «یک کتاب، یک نویسنده» کتاب «تکنولوژی اعتقادی» نوشته علی اکبر مهرابی با حضور نویسنده اثر روز چهارشنبه ۶ بهمن ساعت ۱۵ در کتابخانه بهاران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ علی اکبر مهرابی مدرس حوزه علمیه باقر العلوم (ع)،  عضو کمیته فرهنگی وزارت مسکن، فرمانده بسیج در وزارت آموزش و پرورش به مدت چهار سال، مترجم متون عربی در سپاه پاسداران، مسوول موسسه فرهنگی اسوه و همچنین رییس شعبه ۹۰۲ شورای حل اختلاف منطقه ۱۹ تهران به مدت ۶سال بوده است.
  
کتاب «تکنولوژی اعتقادی» در سال ۸۷ از سوی انتشارات صنم به چاپ رسیده است. در مقدمه  این کتاب آمده است؛ با این اوصاف این سوال به ذهن متبادر می شود که چرا از علم و تکنولوژی همواره علیه مصالح بشری استفاده می گردد؟ چرا دستاوردهای بسیار ارزنده ی دانشمندان در جهت نفی ارزش ها و احیای رذایل به کار می رود؟
  
در این نوشته معراج جسمانی پیامبر (ص)، تولد حضرت مسیح (ع) از مادر بدون پدر ، تکلم سر مقدس امام حسین (ع) ... از دیدگاه عقل و پزشکی مورد اثبات واقع شده است.
  
دکتر مهرابی نگارش کتاب‌های «رمان سپیده دم رهایی» و «معراج پیامبر از دیدگاه عقل» را نیز در رزومه کار خود دارد.
  
از علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی دعوت می‌شود برای حضور در این برنامه به فرهنگسرای بهاران واقع در میدان ابوذر، خیابان سجاد جنوبی، میدان بهاران، بوستان بهاران، فرهنگسرای بهاران مراجعه کنند.
نظر شما