جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۹
کد خبر: ۹۶۶۵۷
|
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
عبدالرضا کردی رییس فرهنگ‌سرای ملل و استاد حوزه خانواده و خلاقیت، امروز ۲۹ بهمن‌ماه در پی حادثه سقوط هواپیما درگذشت.
درگذشت رییس فرهنگ‌سرای ملل در حادثه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، هواپیمای atr هواپیمایی آسمان که صبح امروز تهران را به مقصد یاسوج ترک کرده بود، در حوالی سمیرم اصفهان دچار سانحه شد و سقوط کرد. دکتر عبدالرضا کردی، متولد سال ۱۳۴۲ در شهرستان بروجرد که مدیر فرهنگی هنری منطقه۱ و رییس فرهنگ‌سرای ملل، روانشناس و استاد حوزه خانواده و خلاقیت بود یکی از ۶۶ مسافر جانباخته این پرواز بوده است.

وی مدرک کارشناسی روانشناسی بالینی را از دانشگاه شیراز، کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی از دانشگاه آزاد تهران واحد مرکزی و دکترای روانشناسی را از دانشگاه کورلینز آمریکا کسب کرده بود.

عبدالرضا کردی رییس مرکز جهانی آموزش و پروش خلاق مالزی، ریس کمیسیون کشوری سبک زندگی اسلامی با رویکرد تمدن نوین اسلامی، مشاور کارآفرینی رییس سازمان نظام مشاوره و روانشانسی کشور، مدیر مرکز توسعه خلاقیت جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران و مدیر مرکز توسعه خلاقیت هنری پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی بوده است. همچنین کارگاه‌های آموزشی روش‌های جلب مشارکت خلاق در آموزش و پرورش، مدیریت خلاق مدرسه برگزار کرده است.

مرحوم دکتر کردی تألیف بیش از ۵۰ عنوان کتاب را در کارنامه خود دارد که می‌توان به مواردی همچون؛ روش پرورش خلاقیت، سلامت معنوی و مدیریت زندگی، خلاقیت در آموزش ابتدایی، فرآیند انسان سازی در تعلیم و تربیت، مبانی نواندیشی، نوآوری و خلاقیت، خلاقیت کلامی یا هوش لفظی – زبانی، راهنمای پودمان آموزشی به عنوان یک رویکرد خلاق، معنویت پژوهی، مبانی نواندیشی، نوآوری و خلاقیت هنری، خانواده خلاقیت، تربیت خلاق، در خلوت دل، بازی، خانواده و پرورش خلاقیت و راه خلاقیت اشاره کرد. 

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با عرض تسلیت به جامعه علمی و خانواده محترم دکتر کردی، برای آن مرحوم آمرزش و مغفرت و برای بازماندگان سلامتی و صبر جمیل از خدواند منان مسئلت می‌دارد.
نظر شما