سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۷
کد خبر: ۹۷۰۹۸
|
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
در دو بخش میدانی و عکاسی برگزار می‌شود؛
مسابقه «خوبی را معروف کنیم» با هدف ترویج فرهنگ مهربانی در دو بخش میدانی و عکاسی به همت فرهنگ‌سرای رازی برگزار می‌شود.
رقابت شهروندان تهرانی در مسابقه «خوبی را معروف کنیم»
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اکبر بختیاری مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۱ و رییس فرهنگ‌سرای رازی در خصوص طرح «خوبی را معروف کنیم» گفت: مسابقه «خوبی را معروف کنیم» به نقش مهم خانواده و شهروندان در ترویج خوبی‌ها و مهربانی‌ها اشاره دارد. با شرکت در این مسابقه افراد می‌توانند برای اجرایی کردن یک کار خوب در جمع خانواده، دوستان و شهروندان، ایده‌پردازی کنند و با ثبت عکس‌های آن در فضای مجازی این کارهای خوب را به صورت یک الگو معرفی و در نهایت معروف کنند.

وی افزود: مسابقه «خوبی را معروف کنیم» در دو بخش میدانی و مجازی برگزار می‌شود. بخش میدانی شامل اجرایی شدن طرح‌های خوبی است و بخش مجازی شامل عکس‌هایی است که شهروندان از لحظه‌های ناب خوبی‌های خود و دیگران ثبت و در فضای مجازی و با هشتک #خوبی_را_معروف_کنیم منتشر می‌کنند.

دبیر اجرایی مسابقه «خوبی را معروف کنیم» بیان کرد: برای شرکت در بخش مسابقه عکاسی، شما می‌توانید عکس‌های لحظات مهربانی خود و دیگران با مردم، خانواده، والدین، طبیعت، حیوانات و... را تا ۲۰ خرداد به نشانی‌های؛ ربات t.me/razi-11، تلگرام t.me/khubibot اینستا khoobi.ra.maruf.konim و سروش sapp.ir/11razi ارسال کنید و همچنین عکس مورد نظر را در صفحه اینستاگرام خود با هشتک #خوبی_را_معروف_کنیم منتشر کنید. همچنین برای شرکت در بخش میدانی باید ایده‌های خود را در خصوص مهربانی با خانواده،‌ دوستان، طبیعت، حیوانات و ... مانند؛ ترویج ساده پوشی، به جا آوردن صله رحم، آشتی دادن، کمک برای تهیه جهیزیه، کمک به فرد نابینا در خیابان، ملاقات از افراد سالخورده و بیمار و... را تا ۲۰ خرداد اجرایی و آن‌ها را با عکس مستند کنید. 
 
جوایز افراد برگزیده این مسابقه به این شرح است:

جوایز برگزیدگان در بخش عکاسی

نفر اول: یک عدد سکه تمام بهار آزادی
نفر دوم: یک عدد سکه نیم بهار آزادی
نفر سوم: یک عدد سکه ربع بهار آزادی 
و به نفرات چهارهم تا دهم جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

جوایز برگزیدگان در بخش میدانی

نفر اول: یک عدد سکه تمام بهار آزادی
نفر دوم: یک عدد سکه نیم بهار آزادی
نفر سوم: یک عدد سکه ربع بهار آزادی 
و به نفرات چهارهم تا دهم جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت فراخوان و جزییات بیشتر درباره طرح «خوبی را معروف کنیم» می‌توانند به فرهنگ‌سرای رازی به نشانی؛ میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، بوستان رازی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55423353 تماس بگیرند.


نظر شما