جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۶
کد خبر: ۱۴۱۳۳۵
|
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳

کارگاه آموزشی «آشپز شو» در فرهنگسرای معرفت

کارگاه آموزش شیرینی‌پزی با عنوان «آشپز شو» چهارشنبه ۲۱ شهریورماه در فرهنگسرای معرفت برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی «آشپز شو» در فرهنگسرای معرفتبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کارگاه آموزش شیرینی‌پزی با طرز تهیه شیرینی محبوب ژاپنی به نام موچی روز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه ساعت ۱۰ تا ۱۴ ویژه دختران ۱۰ تا ۱۵ سال در فرهنگسرای معرفت برگزار می‌شود.

کارگاه «آشپز شو» با هدف ارتقای مهارت آشپزی نوجوانان با حضور مدرس سرشناس آشپزی بهاره عسگرخانی (مربی و مدرس برنامه به خانه برمی‌گردیم صداوسیما) برگزار می شود و در آن چهار نوع فیلینگ خوشمزه و منحصر به‌فرد با طعم‌های کارامل- بستنی- نوتلا- موز و انبه نیز آموزش داده خواهد شد.

این ورک‌شاپ در یک روز اجرا می‌شود و به شرکت‌کنندگان نوجوان این فرصت را می‌دهد تا یک سبک آشپزی خاص را در کنار دوستان و همسالان خود بیاموزند.

شیرینی موچی یک نوع دسر سنتی ژاپنی است که از برنج کوبیده‌شده به‌نام موچیگومه درست می‌شود. این برنج پس از پخته شدن، کوبیده می‌شود تا حالتی نرم و کشدار پیدا کند. موچی در ابتدا شیرین نیست؛ اما اغلب با مواد شیرین مانند انکو (پوره لوبیای قرمز شیرین) یا خرما پر می‌شود.

نوجوانان می‌توانند برای ثبت نام در این کارگاه آموزشی به نشانی: شهرزیبا، بلوار شهران جنوبی، روبه‌روی مسجد قائم(عج)، فرهنگسرای معرفت مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۴۴۳۰۱۴۴۴ / ۰۹۹۳۶۴۵۵۵۸۰ تماس بگیرند.

نظر شما