جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۴
کد خبر: ۷۰۶۷۲
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۴
در اطلاعیه نیروی انتظامی به مناسب هفته بسیج

نیروی انتظامی در تأمین امنیت با همکاری بسیج تأکید کرد

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در پیامی به مناسبت هفته بسیج بر همکاری با این نیرو در جهت تأمین امنیت و ثبات کشور تأکید کرد.
به گزارش شهر، متن اطلاعیه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج به شرح زیر است:

بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد، بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند. بسیج میقات پا برهنگان معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشانی در گمنامی و بی نشانی گرفته اند. (امام خمینی(ره))

نام بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است. نهادی که به تعبیر امام راحل تشکیل آن «یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود.»

بسیج لشکر مخلص خدا است که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان، از اولین تا آخرین امضاء نمودند. این واژه‌ها و تعبیرهای بی نظیر و ملکوتی، اوصافی است که مراد و مرشد بسیجیان، امام خمینی(ره) در آخرین پیام خود به مناسبت هفته بسیج صادر فرموده‌اند؛ امامی که دوست و دشمن صداقت او در گفتار و دوری‌اش از مداهنه و مبالغه را تصدیق کرده و می‌کنند و این همه نشان از آن دارد که هیچ نهادی والاتر و عزیزتر از بسیج در نگاه آن پیر روشن ضمیر نبوده است.

یاد طلایه‌داران عرصه ایثار بخیر که تکبیرشان با سرخی خورشید آمیخته شد و یادشان همیشه در قلب‌ها جاودان ماند، یاد زمزمه یا مهدی (عج) آنها بخیر که حتی ابرها برایشان گریستند و آسمان را شرمنده حضورشان بر ضیافت الهی کردند.

نیروی انتظامی در هفته بسیج مستضعفین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان میهن اسلامی، عزت و سر افرازی همه بسیجیان مخلص را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و فرمانده معظم کل قوا از خداوند سبحان مسئلت داشته و امیدواریم با تعامل و همکاری مشترک و همه جانبه با این سرافرازان در جهت تأمین و تثبیت امنیت پایدار و پاسداری از ارزشها،‌ رضایت ملت شهیدپرور و بسیجی ایران اسلامی را فراهم کنیم.

خالصانه‌ترین درودها و سلام‌ها را بر رهبر و مقتدای عظیم‌الشأن و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای تقدیم می‌کنیم و از ایزدمنان می‌خواهیم که ما را در صف بسیجیان سرافراز قرار داده و از اخلاص و معرفت و یقین آنان جرعه‌ای برما بنوشاند و به همه ما منش و تفکر و سیره بسیجی عطا فرماید.
نظر شما