يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۱
کد خبر: ۱۳۷۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۷
مدير عامل شرکت برج ميلاد آسمان از آغاز سري جديد ثبت نام اينترنتي بازديد برج ميلاد خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شرکت برج ميلاد آسمان، علي اکبر گلرخي با اشاره به اتمام بازديدهاي ثبت نام شدگان سال گذشته در پرتال شهرداري ، خبر از آغاز سري جديد ثبت نام اينترنتي داد .

درثبت نام اين دوره متقاضيان مي‌توانند پس از مراجعه به وب سايت شرکت برج ميلاد آسمان و ورود به بخش رزرو و ثبت نام ،براساس روز و ساعت مورد نظراقدام كنند. پرداخت هزينه بازديد به صورت الکترونيکي توسط شبکه شتاب صورت پذيرفته و کد رهگيري صادر مي‌گردد و ثبت نام شدگان مي‌توانند با ارائه کد رهگيري در روز بازديد به باجه فروش بليت جهت بازديد پذيرش شوند.

مدير عامل شرکت برج ميلاد آسمان با بيان اين که در حال حاضربازديدهاي عمومي روزهاي يکشنبه،سه‌شنبه و پنج شنبه از ساعت 14 الي 19 انجام مي‌شود، اظهارکرد: با توجه به درخواست‌هاي متعدد شهروندان و با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته روزهاي جمعه نيز از ساعت 9 الي 19 به برنامه بازديد اضافه خواهد شد.

وي با اشاره به برنامه ريزي‌هاي انجام شده در خصوص بازديدهاي گروهي بيان کرد:نحوه ثبت نام ارگان‌ها ، نهادها و آژانس‌هاي مسافرتي متفاوت است و آنها بايد پس از واريز هزينه بازديد جهت رزرواسيون با اين شرکت مکاتبه كنند.

بنابراين گزارش هزينه بازديد از برج ميلاد طبق مصوبه شوراي شهر تهران مبلغ 7هزار و 210 تومان است.

نظر شما