يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۸
کد خبر: ۱۳۹۸۵۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲

دومین جشنواره هفته فرهنگی و هنری دانشجویان خوابگاه‌های دانشگاه تهران برگزار می‌شود

دومین جشنواره فرهنگی و هنری ویژه دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران با شعار «زندگی خوابگاهی؛ تمرین مشارکت گروهی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی» از ۲۴ تا ۲۸ اردیبهشت ماه در سه نقطه خوابگاه های دانشجویی برگزار می‌شود.

دومین جشنواره هفته فرهنگی و هنری دانشجویان خوابگاه‌های دانشگاه تهران برگزار می‌شود:به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ فرهنگسرای سرو با مشارکت اداره کل امور خوابگاه های دانشگاه تهران دومین جشنواره فرهنگی و هنری ویژه دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران از ۲۴ تا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجتمع‌های خوابگاهی شهید چمران، فاطمیه و کوی دانشگاه تهران برگزار می کند.

با توجه به حضور حداکثری دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی و به منظور ارتقاء روحیه نشاط ، سلامت، مشارکت و همدلی در میان دانشجویان در سال جاری با شـعار «خوابگاه دانشـجویی؛ عرصه مسئولیت پذیری و مشارکت جمعی» برنامه ها و ایستگاه های متنوعی از ۱۸ تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۷ تا ۲۲ در سه نقطه خوابگاه های دانشجویی تدارک دیده است.

برنامه‌های فرهنگی و هنری فرهنگسرای سرو در خوابگاه های دانشجویی شامل کارگاه پته دوزی، چرم دوزی، کارگاه طراحی بوک مارک، کارگاه و نمایشگاه سفال(سفال با دست)، ایستگاه معرفی کانون های فرهنگی، همایش پیلاتس، ایستگاه سفال، طب سنتی، کارگاه نقاشی گل و مرغ روی سنگ، وسایل بازی (شامل بازی های فکری و میدانی ) و (وعده صادق) شامل برگزاری نمایشگاه کتاب با محوریت انقلاب اسلامی و مقاومت برگزار می شود.

همزمان با هفته سرا‌های دانشجویی، بخش نمایشگاهی و رویداد‌های متنوع فرهنگی و هنری این جشنواره از روز دوشنبه ۲۴ تا جمعه ۲۸ اردیبهشت در مجتمع‌های خوابگاهی شهید چمران، فاطمیه و کوی دانشگاه تهران برگزار می‌شود. همچنین در ۲۸ اردیبهشت ساعت ۲۰-۲۱:۳۰ در آیین اختتامیۀ این جشنواره در تالار جوان مجتمع خوابگاهی شهید چمران و تالار اندیشه کوی دانشگاه تهران از منتخبان جشنواره تقدیر خواهد شد.

گفتنی است برنامه‌های جشنواره در سامانۀ kooyfestival.ut.ac.ir برای آگاهی دانشجویان خوابگاهی درج خواهد شد و یا می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۹۴۵۱۵۱ =تماس بگیرند.

مجتمع خوابگاهی شهید چمران (ویژه دختران): انتهای کارگر شمالی

مجتمع خوابگاهی فاطمیه: خیابان کارگر شمالی بعد از خیابان هفدهم

 مجتمع کوی دانشگاه: خیابان کارگر شمالی ، روبروی خیابان پانزدهم

نظر شما